piątek, 28 marca 2014

Wiosenny Konkurs na Nagłówek 2014 - ankieta

Nadszedł 28 marca, no i na blogu rozpoczyna się głosowanie na najlepszy nagłówek! Nagrodą są truskawki (patrz: parę postów niżej na blogu), więc rywalizacja o głosy będzie zacięta.
Jak już wyżej wspomniałam - ustawiam ankietę, która będzie trwać do 7 kwietnia. Tegoż dnia ogłoszę zwycięzcę konkursu, a będzie nim osoba, która uzyska najwięcej głosów. Głosować można po prawej stronie bloga, o tam, tam ->
Ponieważ jednak wciąż zdarzają się osoby, które nie napisały swojego nicku (a prosiłam, prosiłam xD) zmuszona byłam wpisać ich nazwę z bloggera, tzn. tę którą napisały komentarz.
A teraz przedstawię zgłoszone nagłówki, najpierw autor, a niżej jego praca (kliknięcie powiększa obrazek):


Nagłówek gracza Bitilol:



Nagłówek gracza Myszowaaa:


Nagłówek gracza Puniaq:


Nagłówek gracza Tomiek:


Nagłówek gracza Karoliins:


Nagłówek gracza Victorynka:


Nagłówek gracza Myszmouse:


Nagłówek gracza Elmyszendo:


Nagłówek gracza Sieemka:


Nagłówek gracza Myszkagty:


Nagłówek gracza Wejsciesmoka:


Nagłówek gracza Vanessaniki:


Nagłówek gracza Truskavkacx:


Nagłówek gracza Karaluchster:


Nagłówek gracza Spryciareczk:


Nagłówek gracza Elitarymouse:


Nagłówek gracza Kemishi:


Nagłówek gracza Brokatki:


Nagłówek gracza Kamiplpl:


Nagłówek gracza Ciasteczkowa:



Za wszelkie błędy w nickach (a mam nadzieję, że takich nie zrobiłam) bardzo przepraszam - ale po ustawieniu ankiety nie mogę już ich zmienić.
W aktualnym konkursie napłynęło tak wiele nagłówków, że wybór na kogo zagłosować na pewno będzie trudny i zajmie nam dużo czasu. Dokładna liczba biorących udział - aż 20. Jednak zachęcam do głosowania :)
Powtarzam - wyniki 7 kwietnia. Ankieta trochę mi się tak rozlazła w dół, ale cóż ^-^

Pozdrawiam
Modliszka





56 komentarzy:

  1. Aaaa to już ? :<
    Ta moja pamięć.. Dziś miałam się za to zabrać. Hah nevermind :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh ;-; a chciałam dziś wysłać :/ no ale trudno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak długo czekałam, bo do 14 cośtam, hihi ^-^

      Usuń
  3. Zagłosuję na Karaluchster. Piękny nagłówek! :)
    Seroholikpl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się sposób na głosowanie \: Moje szanse już są zerowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że to niesprawiedliwe. Są myszki, które proszą o głosy, albo mają je od znajomych. Tomiek robi ładne nagłówki, ten zimowy szczególnie. Ale jak to możliwe, że ma tyle głosów, skoro każdy w komentarzu pisze, że głosuje na Karaluchster? Nie chodzi już tylko o niego, ma ładną pracę, można to zrozumieć. Niemniej jednak ocena wielu ankietowanych jest subiektywna, więc branie udziału w konkursie jest bez sensu, skoro mimo, że nie wiadomo jak się napracujesz, i tak nie wygrasz.
      Seroholikpl.

      Usuń
    2. Anonimie, masz racje.
      PS.: Karonators wszędzie

      Usuń
    3. >Każdy w komentarzu< Tylko 4 osoby, a głosowało ponad 50. Również dziękuje za miła ocenę do moich nagłówków. :D

      Usuń
    4. Nie jestem anonimem, podpisałem się pod komentarzem. Nie mam nic do Ciebie, Tomiek, tylko do osób, które mają słabe nagłówki, a wiele głosów. Skoro się na tym znasz, ok, możesz wygrać i Ty, lecz raczej nie byłbyś zadowolony, gdybyś przegrał z powodu nieuczciwych posunięć innych (na nikogo nie wskazuję). A fakt, że ankieta jest subiektywna to raczej oczywista sprawa.
      Seroholikpl.

      Usuń
    5. Czas po prostu poszedł mi w błoto bo i tak nie wygram :-) Głosowanie JEST po prostu nie fer.

      Usuń
    6. Też tak uważam. :/ No i wszystko na nic. :'))))
      ~Truskavkacx

      Usuń
    7. Jak dobrze pamiętam to tomiek nie jest taki "dobry", pamiętam jak skopiował i przerobił banner konkurenta w jesiennym konkursie i prawie wygrał, ale co zrobić, teraz zawsze będzie wygrywał bo truskawki i będzie jak zawsze prosił o głosy.

      Usuń
  5. Zdecydowanie Karaluchster!
    ~`Olciasuper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s. Powodzenia reszcie! ;)

      Usuń
    2. Moim zdaniem ładne nagłówki też sa: Tomiek, Karoliins, Vanessaniki i Ciasteczkowa :D

      Usuń
  6. Szkoda, że mój nie bierze udziału w ankiecie. Powodzenia życzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosuje na.. Karo każdego dnia xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie Karaluchster :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi sie zdaje że ciasteczkowej ten nagowek nie jest /Karolinciak
    Nie chciało mi sie włazić na konto

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm...Praca brokatki

    OdpowiedzUsuń
  11. Praca brokatki.lubię ją

    OdpowiedzUsuń
  12. Modliszko zobacz tą strone : http://naszetransformicepl.blogspot.com/2014/03/konkurs-na-wiosenny-nagowek-2014r.html tu jest ten sam nagłówek co jest w ankiecie autorstwa Karaluchster

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj ze zrozumieniem:
      "Więc o to 5 przykładów nagłówków".
      Poza tym, na dole owej pracy jest wpis: "by Karaluchster". Jeśli byłaby to praca kogoś innego, raczej by jej sobie nie przywłaszczała na własnym blogu. :')
      Seroholikpl.

      Usuń
    2. To jest jej blog... i najwyraźniej wstawiła swoje nagłowki by czytelnicy wybrali najładniejszy na jej blog..
      ~`Olciasuper

      Usuń
    3. No tak ale go ustawiła na swoim blogu -.- I jęśli tera ona np. Wygra to co ten sam nagłówek na dwóch blogach ?

      Usuń
    4. Ma cztery inne, więc jeśli jej nagłówek wygra to wybierze sobie inny na jej blog.

      Olciasuper

      Usuń
  13. Sieemka ma fajny ^^'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Sieemka i Ciasteczkowa (moim zdaniem) mają najładniejsze, ale nie mówię, że reszta ma brzydkie, także ładne ;) xD.

      Usuń
  14. Dlaczego nie ma mojego nagłówka? Przecież wysłałam załącznik a nawet linka na Gadu-Gadu :( Coś było w nim nie tak? Wydaje mi się, że wszystko zrobiłam dobrze, rozmiar duży, napis i myszka są... Więc dlaczego go tutaj nie widzę? :(
    Daryah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gadu Gadu jest wredne. "od nieznajomych wiadomość zaznaczymy ci xxxx bo nie wiadomo co to może być i pewnie cię pożre". Tak działa mi Gadu Gadu ;/
      W następnej edycji będę musiała ustawić, żeby tylko w komentarzach dawać nagłówki bo na GG to się zaraz wyświetla "oo jakaś zła wiadomośc, skasujemy ci ją" XD

      Usuń
    2. No dobra, ok, rozumiem :/ Trochę szkoda, no ale trudno.

      Usuń
  15. Dlaczego Ciasteczkowa. Myszmouse, Spryciaczerk mogą mieć fanart w nagłówku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto zabronił ;>? Mój fanart jest robiony przeze mnie... a to chyba lepiej, niż jak reszta kopiować obrazki Melibellule?...

      Usuń
    2. Modliszka zabroniła. Cytuję: ,,Nagłówek powinien być związany z grą, spójrzcie na aktualny. Proszę tylko, żeby nie brać obrazków z FanArtów graczy, ale z gry owszem można, a nawet trzeba :)".

      Usuń
    3. Ale jeśli FanArt należy do osoby, która wykonała nagłówek to dlaczego mam bronić? Zabraniam tylko brania fan artów innych graczy. Swoje można

      Usuń
  16. Ciasteczkowa, nie wszyscy potrafią zrobić własne fanarty, dlatego edytują zdjęcia związane z tfm, to nie jest nic złego... :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo prac, pewnie te truskawki ich skusiły XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnia praca powinna zostać zdyskwalifikowana, jest użyty fan-art gracza. Po za tym to, że nagłówek jest cały zielony i gdzie nie gdzie na siłę wepchane kwiatki i trawa to nie jest wiosna! Nie ma tu ani porządnych prac, ani na temat. Takie moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Fan Art należy do myszki, która wykonała nagłówek - a takich FanArtów się nie dyskfalifikuje. Poza tym nie ma przymusu kolorystyki nagłówków - to co pisałam było tylko wskazówkami, każdy może wykonać taki nagłówek jaki zechce :)

      Usuń
    2. O kurcze, to szkoda, że sama nie zrobiłaś pracy. Na pewno byś wygrała ">.>

      Usuń
    3. Anonimie wyżej, że ktoś może nie zrobiłby lepiej, to nie oznacza, że nie może oceniać prac innych :). Nie podobają jej się - ma do tego prawo, to jest wolny kraj.

      Usuń
    4. Droga Modliszko, mimo tego, że istnieje możliwość iż to fan art gracza proszę o jakikolwiek dowód, nigdy nie wiadomo. Nie mówię, że musi być kolor zielony, mówię, że tematyka się nie zgadza i większość i tak wygląda tak samo.

      Usuń
    5. Tematyka moim zdaniem się zgadza, wystarczy tylko popatrzeć na tło, przyjrzyj się ;)

      Usuń
  19. Tomiek jebany dzieciak

    OdpowiedzUsuń
  20. Elmyszendo i Tomiek: najbrzydsze prace, reszta ślicznie. szkoda mi tylko motylków na nagłówku Tomka :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem cię. Wzięłaś jedne z ładniejszych naglowkow i mówisz, że są brzydkie. Wiem, że to kwestia gustu, jednak myślę, że napisalas to na złość i wcale tak nie myślisz. Rozumiem, że Elmyszendo tylko dodał napisy do stworzonego już obrazka eventowego, a Tomiek przerobił swój, to uważam, że twój wybór jest... nieuzasadniony :P

      Usuń
    2. Elmyszendo to dziewczyna (tak mi się wydaje) .-.

      Usuń
    3. och, sorry, źle przeczytałam, chodziło mi o pracę Myszmouse, Elmyszendo zrobiła śliczną pracę :3 sorry Elmyszendo ;-; wybacz, źle przeczytałam ;-;

      Usuń
    4. jezu, tomiek nie ma żadnych motylków na nagłówku, tylko mysz w futrze z okazji święta św. Patryka, ale i tak jest brzydkie

      Usuń
    5. chodzi mi że brzydki nagłówek, futro cudne :D

      Usuń
  21. Szkoda, nie było mnie od 12 marca, i przegapiłem gdybym zauważył to bym coś zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć, a to tylko twoje przyjaciele to robią te nagłówki czy kto chce? bo ja bardzo chciałabym zrobić nagłówek dla kogoś :|

    Pa, pozdrawia Marchewka z heromice. :3

    http://heromice-marchewka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń