wtorek, 13 lutego 2018

Dead Maze już dostępne!

Pamiętacie może jak kilka lat temu Atelier801 zaczęło pracować nad nową grą? W końcu nadszedł dzień, w którym gra ujrzała światło dzienne! Dzisiaj po południu serwery zostały otwarte i każdy zainteresowany mógł spróbować swoich sił w Dead Maze - nowej grze twórców myszek, ale wcale z myszkami nie związaną, o nie! W tej grze trzeba wykonywać misje i walczyć z... zombie. Część szczęśliwców mogła w grę zagrać już kilka miesięcy wcześniej, jeżeli załapali się na zamkniętą betę, a teraz każdy z nas może ją uruchomić. 
Jak wiecie, ten blog skupia się na Transformice i nie będę tutaj publikować w przyszłości nowości czy poradników do Dead Maze - ale małe przedstawienie gry zrobię dla zainteresowanych :). Proszę pamiętać, że nie jest to poradnik.
Główna strona gry - klik



Ogólnie rzecz biorąc gra jest skierowana do starszych użytkowników - są w niej wulgarne wyrażenia, krew, trupy i masa innych dodatków. Jeżeli więc jesteście na nie wyczuleni - obawiam się, że to nie będzie gra dla Was. Mam nadzieję, że jednak aż tak nie będzie to nikomu przeszkadzać, bo Dead Maze jest naprawdę warte zobaczenia! Grę możemy pobrać korzystając z platformy Steam, ale przy logowaniu możemy zalogować się poprzez nasze konto Atelier801 - w prawym dolnym rogu po uruchomieniu gry (obrazek wyżej).


Na samym początku możemy wybrać wygląd naszej postaci, ubrania i ich kolor. W trakcie późniejszej gry, będzie możliwość zdobycia nowych ciuszków.


W grze w miarę wykonywania kolejnych zadań możemy odblokowywać nowe lokacje. A w trakcie ich ładowania mamy możliwość pooglądania świetnych grafik, jak ta wyżej. Aż czuć ten dreszczyk emocji życia w opanowanym przez zombie świecie! Można się nieźle wkręcić.


To może coś o walce. W grze mamy wiele różnorodnych typów broni - deski, łuki, metalowe pręty, noże, a nawet parasolki! Oczywiście nie tylko w broniach jest taka różnorodność - nasi przeciwnicy zombie również mogą być różni. Jedni silniejsi inni słabsi. 


Zmęczeni walką? Odpocznijcie w obozowisku, pogadajcie ze znajomymi i wrzućcie coś na ruszt! Ruszając na armię zombiaków warto mieć pełny brzuch.


Huzia z parasolką na zombie ogrodnika! Ten kapelusz mnie urzekł. Najpiękniejszy zombiak jakiego widziałam.


A może małe spotkanie na mieście? W grze można zebrać grupkę znajomych i wyruszać na różne przygody. Albo wsiąść na rower i gdzieś pojechać!


Masz dość tłoku? Pojedź na odludzie i stań w progu swojego własnego domku! 
Czyż to nie pięknie? :D

Jestem bardzo ciekawa jak rozwinie się gra i czy przegoni ilością graczy Transformice. Jeżeli macie ochotę - spróbujcie i podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.
Niech moc będzie z Wami!


18 komentarzy:

  1. Wydaje mi się że w tej grze będzie więcej graczy niż na TFM :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się całkiem ciekawie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć :v Da się w późniejszej grze zmienić wygląd włosów i skóry? Czy jest to niemożliwe? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się zmienić kolor włosów a skóry nie wiem

      Usuń
    2. Da sie zmienić też skórę :v

      Usuń
    3. Można zmienić kolor ubrań i włosów za pomocą barwników:)))
      Z tego co mi wiadomo skórę też można zmienić.

      Usuń
  4. Gra zapowiada się bardzo ciekawie! Grafika jest bardzo starannie dopracowana (podobnie jak w Transformice). Jedyne co mi się nie podoba to przechodzenie przez fabułę! Owszem sama w sobie jest bardzo interesująca, ale jest stanowczo zbyt wiele chodzenia po mapie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta strona ma wirusy?

    OdpowiedzUsuń
  6. ... Po pierwsze w Tfm Grałem jakieś 1.5roku znudziło się hajs który wydałem na tą gre...(618zł szczeże)załuje wolę grać w inne gry typu GTA BF LOL CSGO WIEDŹMIN I PODOBNE Ale do żeczy 1Tfm to przyjemna gra lecz z czasem się nudzi 2.chęci do tworzenia bloga były wielkie była masa pomysłów (modliszko przepraszam za kopiowanie paru zeczy)lecz z czasem kiedy eventy się powtarzały to się zaczynało nudzić Ale się nie poddawałem i robiłem co mogłem i tak nadeszła 1moja przerwa w prowadzeniu bloga :! Z powodu braku motuwacji i spalonego komputera druga przerwa problemy z ramem w komputerze i trzecia i ostatnia przerwa NIECHCIAŁO MI SIĘ GO PROWADZIĆ! Itak z to i tak sie skonczyla przygoda z blogiem ale co mogę Robic brak pomysłów JuŻ bym w minecrafta wolal grać nirz grac w myszy ... Chciałem poinformowac ze gry to niewszystko i nieopaca sie wydawać hajs na byle co pozdrawiam Mrgeara
    Byeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym jednym komentarzu zrobiłeś z tysiąc błędów

      Usuń
  7. supi gra mam już 46 lvl i mam nawet sunset ale nwm gdzie ta puapka na ruszrowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz jakiś problem pisz na chat #dm-pl albo nawet normalny, ludzie tam są bardzo pomocni!

      Usuń
  8. Gra jest fantastyczna tylko, Czasami jak wchodze gdzieś to się otwiera Pewne przejście i na górze są jakieś liczby i czas. Co to Oznacza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sp, czyli specjalne przejście. Te liczby to ilość zabitych zombi, musi być 100 aby sp się otworzyło, a jak się otworzy możesz zebrać z niego rzeczy, często bardzo fajne!

      Usuń
  9. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń