sobota, 17 lutego 2018

Event Walentynkowy 2018

Wczoraj do gry został dodany event z okazji walentynek. Mapka jest stara, więc zrozumienie mechaniki wydarzenia nie będzie trudne :). Dla nowych graczy oczywiście zamieszczę poradnik, ale najpierw - nowe przedmioty!



Pozwoliłam sobie przekopiować poradnik (oczywiście napisany przeze mnie) z zeszłego roku. Skoro event jest bez zmian, to nie ma potrzeby pisać tego samego raz jeszcze, prawda? :D


Co jest naszym zadaniem? Pocałować się na mapie z myszką, której nick mamy ukryty pod kreseczkami w lewym górnym rogu. Jak go "odkryć"? Wystarczy całować się z kim popadnie. Co każdą pocałowaną myszką odsłania się jedna literka nicku tej właściwej osoby. Brzmi strasznie, ale wkrótce zaczną za wami ganiać myszki krzycząc "POCAŁUJ MNIE". Ach te walentynki.


Za pocałowanie "właściwej" myszki możemy dostać niespodzianki takie jak ser, przedmioty ekwipunkowe, oraz różowe serca - walutę do zbierania w tym evencie.

Nagrody:
Stary tytuł "Tajemniczy wielbiciel" - zbierz 10 serc
Stara kulka do poziomu szamana z różami - zbierz 20 serc
Stara odznaka z różą - zbierz 30 serc
Stary tytuł "Mój mały cukiereczek" - zbierz 50 serc
Nowy tytuł "Kupidyn" - zbierz 60 serc

Mamy również nową kulkę z łabędziem za 15 serc:

Walentynki 2018
Oraz nową odznakę:

Walentynki - zbierz 40 serc

14 komentarzy:

  1. Nagrody są takie same jak w zeszłym roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca, bo np. kula się zmieniła. Rok temu była chyba taka w kwiatki (czerwona), a teraz jest z łabędziem.

      Usuń
  2. przydatne ;p czekam tylko na rozpiskę nagród

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomocne :3 Bez Ciebie Migotko w ogóle nie wiedziałabym o co chodzi w eventach

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak długo będzie trwać ten event?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagrody:

    10 serc - Tajemniczy Wielbiciel
    15 serc - nowa kula szamana z łabędziem
    20 serc - stara kula szamana z różą
    30 serc - stara odznaka
    40 serc - nowa odznaka
    60 serc - Mój Mały Cukiereczek
    ??? - Amorek

    A event trwa 2 tygodnie, tzn. do 02.03.2018

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amorek pewnie będzie jako Kupidyn, czyli zmienią tłumaczenie

      Usuń
    2. Już nie zmienią tłumaczenia D;

      Usuń
    3. tylko tyle?! ja mam 4/40 serc! a został tydzień

      Usuń
  6. Witaj, mam pytanie odnośnie eventu, wiem, że jestem nieogarem, ale chciałabym zapytać jak wymienić te serduszka na kulę i na title? Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli zbierzesz odpowiednią ilość to nagroda pojawi się w twoim profilu lub bedzie napisane że twoje title zmieni się. :)

      Usuń
  7. fajnie by było jakbyś pisała do kiedy trwają eventy ;)

    OdpowiedzUsuń