środa, 18 lipca 2012

Wyłączanie czatu plemienia

Pewnie często denerwuje Was ,jak ktoś pisze głupoty na plemiennym czacie. Jest na to sposób. Wpisujemy na czacie komendę: /mt
Wyświetli się wam taki napis :
• Modliszka deaktywował/-a plemienny czat.
Deaktywował - czyli wyłączył. Oczywiście inni dalej sobie piszą ,ale my po wpisaniu tego /mt mamy spokój - nie widzimy ich pisaniny . Aby ponownie włączyć czat znów piszemy /mt
• Modliszka reaktywował/-a plemienny czat.
I wtedy już widzimy co piszą na plemiennym czacie .
Taki krótki poradnik ,ale czasami przydatny :)


Pozdrawiam


Modliszka


6 komentarzy:

  1. Modliszko napisz proszę jak się robi baffbot w chatce plemiennej. Wszędzie tego szukam i nie mogę znaleźć :( , lecz wiem, że to możliwe, ponieważ uczestniczyłam w takiej rozgrywce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiele razy myślałam nad dodaniem na blog artykułu o tym ,ale zawsze to odkładam na później. Robię tak ,bo aby mieć baffbota trzeba stworzyć bota do gry ,a jego tworzenie często nie wychodzi. Może spróbuję o tym napisać ,ale jak komuś bota się nie uda stworzyć bo mu się takie okienko nie wyświetli,albo coś to wiedzcie ,że to po prostu wina tej stronki z botami ,a nie mojego poradnika :P
      No dobrze , spróbuję coś takiego napisać w najbliższych dniach ,choć nic nie obiecuję :)

      Usuń
  2. Modliszko, genialna notka . < 3
    Już nie raz chciałam wyłączyć chat plemienny, bo inni tylko spamowali.
    Mam do Ciebie jeszcze pytanko: Dodasz notkę o tej jakiejś nowej grze, stworzoną przez twórców TFM? Nie wiem czy dobrze sobie to przetłumaczyłam. I proszę, napisz o tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę :)

      P.S. Gra jeszcze nie jest stworzona ,dopiero ją robią

      Usuń
  3. super jestem bardzo ciekaw jak robić baffbota

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak zrobić tak żeby było znowu widać na czacie co piszą inne myszki?

    OdpowiedzUsuń