sobota, 4 sierpnia 2012

Dwa nowe serwery

Ostatnio doszły nowe dwa serwery gry
Dla graczy z Rumunii :


Oraz z Indonezji :


Nie pomylcie przypadkiem naszej Polskiej flagi z tą powyżej!
Sydoline napisała jeszcze, że ich serwery nie są dotychczasowo przetłumaczone na języki danego kraju i jeżeli ktoś jest zainteresowany, aby pomóc w tłumaczeniu niech napisze na maila Sydoline.
P.S. Wiadomość oryginalną Sydoline znajdziecie na forum. Uznałam, że lepiej nie pisać jej tutaj.
No, a po za tym nic ciekawego się nie wydarzyło.

Pozdrawiam
Modliszka

5 komentarzy:

  1. Jeśli ktoś chce się ze mną skontaktować niech napisze na maila Sydoline.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdarzyło się jeszcze coś, ale to nie takie ważne... Połowie graczy na transformice nie działa scroll i w tym mnie, a jak pisze zdanie np: Mam ją w...
    To zamiast mam ją wychodzi samo ą bo mam j się kasuje..
    A co do tłumaczenia, to ja podziękuję, nie umiem tych języków xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho ! Właśnie się zastanawiałam ,czy tylko mi tak się popsuło z tym "ą" ;P
      Oby Moderatorzy to naprawili, bo to wkurzające .

      Usuń
  3. Polecam także nasz blog. transformice-myszki.blogspot.com Co do tego. Mnie też to bardzo wkurza. :D

    OdpowiedzUsuń