czwartek, 9 sierpnia 2012

Komiksy z Transformice

Wczoraj Melibellule na stronie głównej Transfo przedstawiła 4 komiksy przedstawiające ich pracę w biurze i kilka nieznanych faktów o adminach. Są one po angielsku ,ale myślę ,że większość z Was zrozumie ich treść :)
Komiks o Tigrounette 
Komiks o Melibellule
Komiks o Sydoline
Komiks o Loukno
Kliknijcie kilka razy na link ,a powinno się Wam otworzyć na nowej karcie. Mam nadzieję ,że Wam się podoba. Jak ja czytałam o Tigro ,to nie mogłam powstrzymać się od śmiechu :)

Pozdrawiam

Modliszka

7 komentarzy:

  1. Cześć Modliszko, mogłabyś mi coś wyjaśnić xD ? nwm o co chodzi z tymi mapkami cos np . przy jakimś drzewku są truskawki, takie malutkie, nwm do czego służą i czy można by je dostać xD ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam je parę razy ,ale nigdzie nie znalazłam wiadomości,że mają jakieś funkcje. Póki co nic o nich nie pisali więc nie mam pojęcia po co one są. Jak się czegoś dowiem to na pewno dam znać ^^

      Usuń
    2. Modliszka widziałem cie kiedyś na transformice nazywam się Ziomusxdxd byłaś szamanem ;p

      Usuń
  2. Śmiechłem xD
    ~Tasted

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Fajny Blog zapraszam Na mój ;3 http://transfomyszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń