piątek, 24 sierpnia 2012

Znajomi

Ten artykuł jest ciekawostką i pomocą dla nowych graczy.
W Transformice jak pewnie wiecie można mieć znajomych. Jak dodać kogoś do znajomych (zwanych jako friend) ? Klikamy jego nick ,a następnie przycisk Friend .
Aby zobaczyć swoją listę znajomych klikamy Menu i potem Znajomi.
Poniżej na obrazku mojego autorstwa przedstawiam Wam wszystkie opcje dotyczące znajomych.


Troszkę pomazałam na obrazku ,ale da się rozczytać :)
Jeszcze jako ciekawostkę powiem ,że jest limit znajomych. Maksymalnie można mieć ich 200.
No to tyle na dzisiaj :)

Pozdrawiam

Modliszka

15 komentarzy:

  1. ja nie mam tej ,, - > "
    na jakim room są ...
    i mi nie pisze gdzie są xD ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ta druga osoba (twój znajomy) nie dodał cię do znajomych. Jak ty go dodasz i on ciebie ,to bedziesz widzieć gdzie jest :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. A na neomice to jak z tym jest?

      Usuń
  2. POMOCY! Kiedy wchodzę w menu to nie ma tam "Friend" albo "Znajomi" proszę o pomoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem w grze pojawiają się takie błędy. Nie ma co się martwić. Wystarczy poczekać, albo zalogować się kiedy indziej.

      Usuń
    2. Nie ma błędu. Zmienili troszkę tfm i dlatego nie ma "znajomi"

      Usuń
  3. A ja tych znajomych nie mam i nigdy nie mialam... gdzie oni sa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz odrobinę się pozmieniało, ten post jest stary. Znajomi są pod ikonką serduszka koło czatu w grze.

      Usuń
  4. kliknęłam na menu, ale ZNAJOMI nie widzę.... :/ możecie coś poradzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytuję swój poprzedni komentarz: Teraz odrobinę się pozmieniało, ten post jest stary. Znajomi są pod ikonką serduszka koło czatu w grze.

      Usuń
    2. sorry, nie zauważyłam :/ :)

      Usuń
  5. Ostatnio liczyłam znajomych i doszłam do wniosku, że chyba zmienili limit, bo mam około 200 i nadal mogę dodawać :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, ale ten post jest stary XD. Tak, zmienili. Teraz z tego co pamiętam wynosi on 500.

      Usuń
  6. A jak sprawdzić ile ma się znajomych bo liczyc się nie chce

    OdpowiedzUsuń