wtorek, 28 sierpnia 2012

Konkurs

Dzisiaj po południu pod Transformice Sydoline ogłosiła konkurs !
Udział może wziąć każdy. Trzeba narysować nowe futro dla myszki. Jeśli jesteście dobrzy w takich programach jak Gimp , to ten konkurs jest dla Was wielką szansą !

Tutaj macie link do myszki ( wzoru),którą należy przerobić ,aby miała nowe futro :

Gdy już skończycie pracę należy ją zaprezentować w tym temacie :

A oto spis nagród :
Za pierwsze miejsce otrzymujemy 400 fraises + 1000 sera + nasze futro znajdzie się w sklepie !
Za drugie miejsce otrzymamy 350 fraises + 500 sera + nasze futro także będzie w sklepie
Za trzecie miejsce otrzymamy 300 fraises +250 sera + nasze futro znajdzie się w sklepie

Uwaga ! Można wstawić tylko jedną propozycję futra, więc nie zmarnujcie szansy !
Przysyłać prace można od dzisiaj do 30 września. Wyniki zostaną ogłoszone 5 października.
Robiąc pracę nie możecie przekroczyć wzoru myszy ! Można to jedynie zrobić na ogonie (np. inny kształt ma lisie futro).
A więc życzę Wam powodzenia !

Pozdrawiam

Modliszka


15 komentarzy:

  1. siemka to ja urtek ale jak to doać tą skórkę moją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na forum ? Wpisujesz [img]tutaj adres URL obrazka[/img]

      Usuń
  2. Jak zrobić tą myszke bez Gimpa? Mam tylko painta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To proste - w paincie się da - ja moją pracę robię właśnie w nim c:

      Usuń
  3. A ja spróbuję moich umiejętności i użyję Gimpa D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, ZNOWU nie chce mi się logować. Chciałem zrobić skórkę Mightyeny, ale okazuje się, że Admini mają nas w dupie i każdy piksel jest w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy piksel ? U mnie wszystko szło szybko. 10 minut góra 15 i już skończyłam pracę :)

      Usuń
  5. a tak dokładnie jak to wysłać ??? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już masz na komputerze zapisane futro ,to wtedy wchodzisz w necie na imageshack i tam dodajesz.(musisz mieć na tym konto) Potem kopiujesz link bezpośredni pod twoim obrazkiem (na imageshaku)i potem już w tym wątku specjalnym na forum dodajesz :)

      Usuń
  6. http://img337.imageshack.us/img337/2532/avatarmice.jpg
    dobra wyszło >:p
    jak sądzicie, ma jakieś szanse?

    OdpowiedzUsuń
  7. do daj linka bo nie znajdę tego :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pochwalę się swoją pracą c:
    http://img253.imageshack.us/img253/1236/krh2vr.png


    Sensedeath.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie umiem dać tam obrazku :(

    OdpowiedzUsuń