środa, 22 sierpnia 2012

Problemy z Google Chrome


Dzisiaj Sydoline napisała ,że mogą występować kłopoty z uruchomieniem Transformice na przeglądarce Google Chrome. Kłopoty te mogą występować u niektórych osób - nie zawsze u wszystkich.  Nie wiadomo jeszcze ile czasu zajmie aż to naprawią. Póki co najlepiej spróbujcie zagrać ( oczywiście jeśli macie te kłopoty) na innej przeglądarce ,lub ściągnijcie Transfo na komputer.
Osobiście radziłabym pograć na innej przeglądarce jeżeli Wam nie działa :)

Pozdrawiam

Modliszka

5 komentarzy:

  1. Mi nie działa, bo mam chrome. A ty masz? BO mam wrażenie że problemy z 'ą' były na chromie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam chroma. Oby niedługo to naprawili ,bo na chromie mi się najlepiej gra :)

      Usuń
    2. Czyli dobrze myślałam :) I zgodzę się. Dobrze, że chodź gra wchodzi ale są problemy dalej z "ą" i scrool.. ;d

      Usuń
  2. PrzecZyTAłAm TwÓj CaŁy BlOg :(((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie gram na Chrome bo mi się tnie. Gram na Mozilli :)

    Comiksowa ^_^

    OdpowiedzUsuń