Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 16 sierpnia 2012

Kody na ser itp.

Od razu piszę - nie chodzi mi o hacki, bo takowych nigdy nikt nie będzie na tym blogu umieszczał, tylko o komendy, które wpisujemy na czacie itp. dzięki którym możemy otrzymać ser lub przedmioty.
Pierwszy brzmi /facebook
Wpisujemy go po prostu na czacie i otrzymujemy 20 sera.
Drugi brzmi (Ale raz działa, raz nie działa) /atelier801
Otrzymujemy czapkę z tortem (poniżej):



Ser możemy także zdobyć zatwierdzając swój adres e-mail w grze. A więc klikamy przycisk Menu i wybieramy opcję Zmień Hasło. Wbrew temu co przedstawia napis ,nie zmieniamy hasła tylko zatwierdzamy e-mail. Jak to zrobimy to ewentualnie wtedy możemy sobie hasło zmienić. Ale mi chodzi o zatwierdzenie adresu ,nie o hasło :)
Powinno wam się po kliknięciu wyświetlić okienko gdzie wpisujecie dwa razy ten sam adres e-mail.
No i wysyłamy. Teraz wchodzimy na maila i kopiujemy kod który nam przyszedł. Jeśli go nie ma, należy sprawdzić na poczcie folder "spam". Pocztę miejcie otwartą na drugiej karcie, nie zamykajcie Transformice! Kod wklejamy w okienko w grze, które nam się wyświetliło.
Jak wszystko jest Ok to powinniście dostać 40 serków i kolczyki z serem.



Nie doszedł do was mail z kodem ? W takim razie poczekajcie parę minut. Może coś mieli z serwerem, że nie przysłali. Jeśli jednak kod nadal nie dochodzi, trzeba spróbować kiedy indziej. 

Pozdrawiam
Modliszka

54 komentarze:

  1. niema nic oprucz tego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem ,chyba więcej nie ma.

      Usuń
    2. mi ten na tort działa dziś go użyłam

      Usuń
    3. ale kurde mialy byc hacki a nie komendy

      Usuń
    4. Hacki? No chyba nie. Hacki są zakazanym oprogramowaniem, nikt nie będzie na tym blogu takich umieszczał.

      Usuń
    5. super to /facebook itp. masz super blog a poza tym chce więcej takich /facebooków ^^

      Usuń
    6. Taka Uwaga dla /atelier801 TŻEBA TO NAPISAĆ TAK : /Atelier801

      Usuń
    7. ja wpisałam z małej i działa

      Usuń
  2. jeszcze /facebook sie wpisuje ale to tam tylko na 20 serków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba ślepy jesteś już pisze facebook na samej górze!

      Usuń
  3. ej a mi tez z torcikiem nie chce:(

    OdpowiedzUsuń
  4. no /facebook to najłatwiejszy kod :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Xd ..fajne ja załatwiłam sobie wszystkie oprócz tego z tortem na głowę..szkoda..:((

    OdpowiedzUsuń
  6. ej ale można nieskączenie używać tego /facebook ??

    OdpowiedzUsuń
  7. tam gdzie się wpisuje różne roomy to trzeba wpisać : /facebook i dostanie się 20 serka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak . ;3

      Usuń
    2. a gdzie sie wpisuje ten kod co wyszedł na emailu ?? ;(

      Usuń
    3. Ten co na mailu wpisujesze do okienka które wyskoczy po wpisaniu na czacie /code

      Usuń
  8. do mnie nie wysyłają tego kodu, było kilka prób :(

    OdpowiedzUsuń
  9. tego z emailem można użyć tylko raz

    OdpowiedzUsuń
  10. Torcik nie działa , do mnie już adres e-mail nie przychodzi już 2 miesiące , ./facebook DZIAŁA (ale ja to już wiedziała 3 lata temu ;p)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda że facebook jest tylko 1 raz :3

    OdpowiedzUsuń
  12. mi też nie działa torcik :(

    OdpowiedzUsuń
  13. thx za wpis z 40 serkow bardzo sie przydalo

    OdpowiedzUsuń
  14. Aha to stąd mam tego kolczyka xD . Bo zmieniałam raz hasło :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogę skopiować treść posta tylko bez zdjęć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie możesz po prostu napisać podobnie? :D

      Usuń
  16. /atelier801 nadal działa! Bo sama wpisałam. -_-

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi działa torcik ten kod na 20 serków he he

    OdpowiedzUsuń
  18. ja chciałam kod na jakies plemko kurde

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie działa ten na czapkę - tort :3

    OdpowiedzUsuń
  20. LOL NIE DZiała mi tort

    OdpowiedzUsuń
  21. mam już wszustkie kody i nie ma już więcej?

    OdpowiedzUsuń
  22. mi działa tort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Bardzo się cieszę nazywam się [ilejdi] na transformice

    OdpowiedzUsuń
  23. mam pytanko a gdzie wpisuje się te kody

    OdpowiedzUsuń
  24. Tort działą jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystko działa moje konto aniolnowy i hghfffgfffff i nowwwy

    OdpowiedzUsuń