wtorek, 30 grudnia 2014

Zimowy konkurs na nagłówek 2014 - Ankieta

Poniżej znajdują się wszystkie nagłówki, które biorą udział w konkursie. Jeśli ktoś jest jeszcze nie w temacie zapraszam do zapoznania się z zasadami konkursu - KLIK.
Ankieta znajduje się po prawej stronie na blogu i będzie tutaj do 3 stycznia nowego 2015 roku. Trzy osoby w niej przodujące dostaną nagrody, jak to już wspomniałam parę postów wcześniej, a najlepszy według głosów nagłówek zostanie ustawiony na blogu i na stronie bloga na Facebooku.
Nie będę już przedłużać, zapraszam do oglądania :)
Kolejność według przychodzenia zgłoszeń, kliknięcie obrazka powiększy go.


Nagłówek gracza Etosama:



Nagłówek gracza Koniaras:


Nagłówek gracza Olauli


Nagłówek gracza Allieq:


Nagłówek gracza Ajpon:


Nagłówek gracza Wasylonek:


Nagłówek gracza Lovexcookie:


Nagłówek gracza Seleya:


Nagłówek gracza Daryah:


Nagłówek gracza Kaarolga:


Nagłówek gracza Zlociutkamys:


Nagłówek gracza Cheesekarola:


Nagłówek gracza Pixidana:


Nagłówek gracza Pomcia:


Nagłówek gracza Szmetalink:


Nagłówek gracza Benqqz:


Nagłówek gracza Kemishiii:


Nagłówek gracza Bryczka:


Nagłówek gracza KaskaBaska:


Nagłówek gracza Bitilol:


Nagłówek gracza Namalisu:


Nagłówek gracza Zoozoolcia:



Powodzenia!
Przypominam jeszcze raz - gdy ankieta się zakończy podam wyniki na blogu.




29 komentarzy:

  1. U mnie jest napisane że już zagłosowałam jak niczego nie klikałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie ktoś kto używa Twojego adresu IP już zagłosował. Nie podłącza się czasem do gry ktoś z rodzeństwa, lub sąsiad?

      Usuń
  2. Trochę bez sensu jak robiliście ŚWIĄTECZNE, a nie ZIMOWE nagłówki, bo świąt już nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zagłosuj na mój on nie jest świąteczny
      - zlociutkamys

      Usuń
    2. Dlatego ja zrobiłam zimowy :P
      ~Pomcia

      Usuń
  3. Głosuje na nagłówek Kaarolga !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak robiliście za wysokie nagłówki, to wam się one spłaszczą...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podoba Allieq ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie można wykluczyć nagłówki świąteczne bo jak wiadomo po 3 stycznia nie ma świat, nawet nagłówki promujące Nowy rok by nie pasowały(wiem że żaden nie przedstawia Nowy Rok)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to widzę tak 5 nagłówków z 22 nadaje się na zimowy ;-;

      Usuń
  7. głosuje na nagłówek - zlociutkamys



    OdpowiedzUsuń
  8. Ej, mogę dodać jeszcze nagłówek? Bo koleżanka miała narysować art pod niego, ale zrobiła mnie w konia. : )) To jak? Horsiara jestem. http://i.imgur.com/J4czgaC.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszanie nagłówków już się zakończyło. Od kiedy na blogu zawitała ankieta nie można ich już zgłaszać.

      Usuń
    2. Szkoda... Zależy mi. Po prostu koleżanka miała mi narysować myszki... i tak jakoś wyszło... No cóż...

      Usuń
  9. Pomcia ma fajne ale nw jak zaglosowac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prawej stronie na blogu gdy strona się całkowicie załaduje pojawia się ankieta z nickami graczy. Tam możesz zagłosować.

      Usuń
    2. Dzieki a będą jakieś inne konkursy? Bo o tym się dowiedziałam wczoraj :3

      Usuń
  10. (Nie bd pisac znakow interpunkcyjnych, bo jakos wlaczylam niemiecka klawiature XD)

    A wiec gratuluje wszystkim, ktorzy sie dostali, zycze powodzenia i szczeßliwego nowego roku! :D

    P.S. Ankieta mi nie dziala, a tak dokladniej nie moge zaznaczyc, na kogo glosuje :(

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie możesz pisać "ć", "ś" i tak dalej to wciśnij Ctrl + Shift (lewy). :p Jakbyś miała jeszcze kiedyś taki 'problep'. :)
      Pozdrawiam
      ~ Catalienie
      P.S. Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  11. proszę głosujcie na mnie
    -zlociutkamys
    sama robiłam rysunek ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny ^^

      Ja również sama robiłam rysunek, ale mi nie wyszedł, no cóż, trudno się mówi ^^


      ~~ Bryczka

      Usuń
  12. Taaaa... z tego co widze Tylko mój ma elementy dorysowane :/ Napewno nie wygram. A i tak przy okazji Szczęśliwego nowego roku który już nastał :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moodliszko napiszesz post o hakerach??? Jest ich w transformice coraz więcej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi bardzo podoba się nagłówek Etosamy. Jest (moim zdaniem) najlepszy. Na nagłówku Allieq
    nie ma zimowych kolorów, a Modliszka mówiła, że blog będzie w kolorach niebieskich i białych.

    OdpowiedzUsuń