sobota, 3 stycznia 2015

Zimowy konkurs na nagłówek 2014 - Wyniki


No i nadszedł dzień wyników. Wszystkie prace były piękne - każda na swój sposób. Wybraliście trzy nagłówki, które dostały najwięcej głosów, a ich twórcami są:

1 Miejsce - Allieq
2 Miejsce - Etosama
3 Miejsce - Olauli

Gratuluję zwycięzcom i przypominam o Waszych nagrodach, które są napisane TUTAJ. Po nagrody zgłoście się do mnie w grze, kiedy znajdziecie czas.
Bardzo mnie cieszy, że tym razem zgłosiło się ponad 20 osób, chociaż i tak się domyślam, że częściowo to zasługa nagród jakie były do zdobycia ;)
Kiedy będzie kolejny konkurs nagłówkowy tego nie wiem. Na pewno jakiś jeszcze będzie, ale żadnej dokładnej daty na razie nie podaję. Planuję też zacząć robić pomniejsze konkursy jak i różne losowania jeśli ktoś będzie chciał brać w takowych udział. Jeśli coś wymyślę, to napiszę na blogu, więc śledźcie na bieżąco stronę główną :)

Jeszcze raz gratuluję zwycięzcom jak i wszystkim uczestnikom!
Modliszka

Ps. Ha! Wreszcie zajęłam się podstroną na blogu "O Autorce". Nie wysiliłam się za bardzo, wiem. Ale przynajmniej nie stoi dalej pusta.

16 komentarzy:

  1. Huh, a jednak cośtam wygrałam. Gorąco gratuluję innym zwycięzcom. A co do pomniejszych konkursów zawsze chętnie będę brać udział.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace są śliczne! Gratuluję zwycięzcom. Moim zdaniem takie losowanka itp byłyby super. I pewnie wielu osobom by się spodobały.
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuuuu nie wiem co się stało że aż tyle komentarzy :< sooory :/
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, już powtórkowe usunęłam :P

      Usuń
    2. Ok to dobrze xd sama nie wiem co się stało.. W dodatku pisałam z telefonu i się zaciął po tym wszystkim xd
      Namalisu

      Usuń
  4. Dla mnie to bez sensu, bo święta się skończyły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 stycznia a nagłówek świąteczny ;-;

      Usuń
    2. Ale przyznaj że praca ładna

      Usuń
    3. Fajnie że ten nagłówek świąteczny będzie do wyborów nagłówka wiosennego (tak mi się zdaje) :/

      Usuń
  5. ej aliszka.. niewiwm jaki masz nick ale miałam ci zrobić nagłówek.
    Jak się twój blog nazywa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nick to Modliszka. I właśnie znajdujesz się na moim blogu, którego nazwa widnieje na nagłówku na górze strony. Konkurs już się zakończył, zgłoszeń nie przyjmuję.

      Usuń
  6. Dziękuje c:
    Nie sądziłam, że mi się uda, uważam że mój nagłówek jest za mało zimowy, bardziej świąteczny jak to większość zauważyła.
    Jednak i tak dziękuje.
    Postaram się zgłosić się do Ciebie jeszcze dzisiaj, ewentualnie jutro :3

    ~Allieq

    OdpowiedzUsuń
  7. Modliszko, gdy ankieta była na blogu miałam problemy techniczne, nie mogłam tu być i głosować, bardzo chcę zobaczyć całą ankietę. :c Czy mogłabyś mi przysłać wyniki całej ankiety lub coś takiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale już ją usunęłam. W sumie mogłam zrobić screen, lecz nie pomyślałam o tym :(

      Usuń