czwartek, 22 stycznia 2015

Transformice na Steam już wkrótce

Jak zapewne pamiętacie jakiś czas temu któryś z administratorów gry pisał o tym, że Transformice pojawi się na platformie Steam. Data tego wydarzenia jest już znana - to 30 stycznia. Od tego dnia w Transformice będzie można grać nie tylko na stronie głównej gry, ale także przez Steam.


Jeśli zalogujemy się przez Steam właśnie 30 stycznia będziemy mieć okazję do dostania unikatowej odznaki, która będzie wyglądała następująco:


Sama jeszcze dokładnie nie jestem w temacie, nigdy nie instalowałam Steama (o ile to się instaluje, nie mam bladego pojęcia - sprawdzę 30 stycznia).
Prawdopodobnie pojawi się sporo nowych odznak i innych dodatków w grze.



34 komentarze:

  1. Właśnie instaluję Steama ;D
    Odznaka słodka :D
    PS: Szkoda, że nie ma jakiegoś unikatowego futra z tym wzorkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mam 30 stycznia imieniny ;)
    PS steam się instaluje? O.O

    OdpowiedzUsuń
  3. A może mi ktoś wyjaśnic co to steam? Nie bardzo jestem w temacie i nie wiem o co chodzi.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Modliszko! Pierwszy raz słyszę o Steam'ie, dlatego mam prośbę: Mogłabyś napisac wszytsko po kolej (coś ala'poradnik) jak zainstalować, co zrobić itd.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie instalowałam tego, co już wspominałam gdzieś wyżej, więc poradnika nie napiszę.

      Usuń
    2. Czyli sama ne będziesz zdobywać tej odznaki?

      Usuń
    3. Zainstalowałam go wczoraj, więc teraz już co nieco mogę napisać. Sprawa jest banalna, tak jak z instalowaniem wielu innych rzeczy na komputerze. Wchodzi się na główną stronę Steam w internecie, pobiera się, instaluje. Potem otwieramy Steam na komputerze i zakładamy tam konto. I w sumie to tyle.

      Usuń
  5. Modliszko! Znalazłam na francuskiej Wiki o TFM odznakę za futro szopa pracza: http://vignette2.wikia.nocookie.net/transformice/images/3/3f/Badge_-_Fourrure_de_raton_laveur.png/revision/latest?cb=20150117165327&path-prefix=fr
    Ale nie ma tej odznaki! Kupiłam specjalnie to futro, ale gdy kupiłam, to takowej nie dostałam. Również ta odznaka nie wygląda mi na futro szopa, co też jest dziwne. Czy wiesz coś o tej odznace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A owszem wiem. Prawdopodobnie to futro pojawi się niedługo w grze, albo będzie odznaką do istniejącego już futerka. Też widziałam już tę odznakę - a nawet cztery inne, które prawdopodobnie też będą dostępne przy graniu na Steam.

      Usuń
    2. Można gdzieś zobaczyć te cztery inne odznaki?

      Usuń
    3. Zaraz wygrzebię link do tego co rysowała Melibellule. Jest: http://www.twitch.tv/atelier_801/b/610556738
      Poprzewijaj tam filmik, można je na końcu zobaczyć w pełnej okazałości.

      Usuń
  6. A tak propo mam jedno pytanie, czy tego steam'a można później odinstalować? Bo nie chcę go mieć, ale odznak nigdy nie zawiele...

    OdpowiedzUsuń
  7. A ten Steam,konto na nim itp. jest darmowe? A co do tych dodatków i nowości, które mogą się pojawić,to będą one tylko na Steam'ie czy na stronie głównej tfm też? Z góry dziękuje :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, założenie konta jest darmowe. Co do dodatków to ciężko powiedzieć, które gdzie się pojawią.

      Usuń
  8. Stema trzeba zainstalować i czy będą inne odznaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest już na steam od dziś i jak to ja oczywiście nic nie umiem zrobić xD po prostu nie wiem jak mam wejsc w gre i mam jedynie napis ,, dodaj do listy zyczen"ale w sumie może to tylko dlatego, że jestem na telefonie a może jak na komputer zainstaluję to zadziała :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie zostało udostępnione (inny czas), za 2 godz. będzie, powinnaś mieć tam taki komunikat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wróciłem do tej gry po roku bo zauwazyłem ja na steam xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Modliszko powiesz kindy będziesz grałam na tfm bo bardzo chciałabym cię poznać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu ją dodaj do znajomych...

      Usuń
    2. dodałam ale nwm na jakim roomie gra a jak ją spotkałam ie odpowiadała. Może była zajęta lub miała zw ?

      Usuń
  13. Hah, czy tylko ja pobrałam tą grę ze streama dla odznaki? :D
    Ogólnie nie potrzebny mi strem, więc... Ale odznaka zbyt słodka by nie pobrać :DD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pobrałam steam'a tylko dla odznaki Xd Odznak nigdy nie zawiele :-)

      Usuń
  14. A jak zaloguje się na Steam'ie 30 stycznia 2016 r. to też dostanę? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odznaka jest cały czas możliwa do zdobycia, więc pewnie tak.

      Usuń