wtorek, 30 września 2014

Aktualizacja 1.192

Jak można się było spodziewać wraz z nowym tygodniem do sklepu zawitała kolejna przecena futerka, ale to nie wszystko! Z miłym zaskoczeniem można zauważyć, że pojawiły się nowe przedmioty szamana i to nie byle jakie. Według mnie te dzisiejsze są śliczne.


Futerko zebry, które zwykle kosztuje 300 truskawek, teraz możemy kupić za jedyne 150. Odznaka oczywiście też jest.


Na przecenie oprócz futra są także trzy inne przedmioty widocznie w sklepie w zakładce "wyprzedaż".
Przypominam, że jutro kończy się czas na wysyłanie nagłówków konkursowych. Naprawdę zachęcam do wzięcia udziału, gdyż tym razem mniej osób startuje i Wasze szanse mogą być większe! :)

Pozdrawiam
Modliszka


3 komentarze:

  1. Uwielbiam wszystkie nowe rzeczy dla szamana, a szczególnie trampolinę, która nie dość, że mi się podoba, to jeszcze tania. ;o; Cud, miód i orzeszki. <3 Na stówę sobie "strzelę".
    A to futerko i tak mi się nigdy nie podobało~

    OdpowiedzUsuń
  2. Futro kupiłam dawno temu (czyli jakoś w maju XD) i doczekałam się odznaki *-*
    Co do nowych rzeczy szamana, kupiłam trampolinę, bo tania i jeszcze kolorowanie za darmo :D Szkoda, że jest nie wiele mapek gdzie są trampoliny :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te przedmioty o3o! Chyba się na nie zaczaję ^^.
    A futerka raczej nie kupię :P. Nie chcę wydawać na truski ^^.

    OdpowiedzUsuń