poniedziałek, 22 września 2014

Pantera śnieżna w przecenie

Z dniem dzisiejszym startuje kolejna przecena futerka. Tym razem mamy futro pantery śnieżnej, ale.. przecena nie jest dziesięcioprocentowa! Wynosi aż 50%! 


Myślę, że naprawdę warto kupić, bo to jedno z droższych futerek i to tak tanio można je dostać. Jest też ładne, więc polecam :)
Oczywiście odznaka też doszła, dopisałam ją na blogu (Pomoce do gry - Odznaki). Przy okazji poprawiłam kilka obrazków, bo się tam nie wyświetlały z niewiadomych powodów.


Patrzcie jak ten czas leci - już wkrótce będzie Halloween. Ciekawe jaki tym razem event przyszykują nam Administratorzy?

Pozdrawiam
Modliszka



5 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam ten post, od razu popędziłam do Transformice ;33
    Świetnie, że aż o 50% *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo się zastanawiałam nad kupnem tego futerka , bo zawsze mi się podobało ! :D
    Teraz jak weszła odznaka i aż 50% , musiałam je mieć :3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie :/ ja już je mam od dawna a taką przecena nie zdarza się często .-. A szkoda. Chciałabym teraz sprzedać to futerko i kupić za cenę z przeceny xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro ten furek kupię strasznie się go opłaca kupować

    OdpowiedzUsuń