czwartek, 18 września 2014

Zmiana w wyświetlaniu wiadomości + komenda tribunal

Od wczoraj wiadomości, które napiszemy są wyświetlane inaczej niż zwykle na mapach gry. 



Przed wiadomością znajdują się trzy pierwsze litery z naszej nazwy myszy w nawiasie kwadratowym. W moim przypadku jest to [Mod]. Można też zauważyć, że tło jest trochę przezroczyste, dzięki czemu widać nasz nick zza wiadomości.
Co do komendy /tribunal. Dzięki niej możemy pomóc moderatorom szybciej wyłapać osoby, które używają hacków. Wpisujemy komendę na czacie i zostajemy przeniesieni do pokoju gdzie został zgłoszony jakiś gracz za używanie nielegalnych "pomocy" w grze.



By uniknąć wyzwisk i innych nieprzyjemnych sytuacji po wpisaniu komendy nie widzimy ani nazw graczy, ani pokoju w którym się znajdujemy. Naszym zadaniem jest obserwowanie myszki podświetlonej na różowo i ocenienie, czy używa ona hacków, czy nie.


Gdy zobaczmy, że ich używa, to klikamy przycisk "winny", czyli pierwszy od lewej, ten z czerwonym tłem. Jeśli jednak nie jesteśmy pewni wybieramy środkowy przycisk ze znakiem zapytania. Ostatni bierzemy wtedy, kiedy nie zauważymy u danego gracza żadnych podejrzanych ruchów na mapie.
P.s. Robiłam małe porządki na blogu - zmieniłam jego wygląd na bardziej jesienny i zaktualizowałam listę Waszych blogów. Co do nagłówka, to tymczasowo użyłam zeszłorocznego z jesiennego konkursu autorstwa Roxikss. Wiem, że ostatnio nie robiłam żadnych wyżej wymienionych konkursów, ale jakiś na pewno jeszcze zrobię. Może nawet znów z nagrodą w postaci truskawek, kto wie?.. ;)

Pozdrawiam
Modliszka



4 komentarze:

  1. czemu ten gracz na nick na żółto? http://zapodaj.net/images/7bdeea8356291.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moderator - oni są wyróżnieni żółtym nickiem. Z kolei Administratorzy są napisani na czerwono.

      Usuń
  2. czemu monż sydoline ma ciemnoniebieski nick?

    OdpowiedzUsuń
  3. a inne myszy jasnoniebieski?

    OdpowiedzUsuń