piątek, 5 września 2014

Melibellule w Polsce!

Tak tak, dobrze czytacie. Jedna z Administratorek gry (twórców i w ogóle) przyjeżdża w październiku do Polski. Dokładniej zmierza do Poznania i będzie tam od 24 do 26 października. Została zaproszona na poznańskie targi Poznań Game Arena. Prawdopodobnie Meli przywiezie ze sobą różne myszkowe dodatki do kupienia - czy to będą przypinki, czy pluszaki jeszcze nie wiadomo. To pierwsza taka okazja by spotkać Administratora w naszym kraju. Na pewno wybierze się tam wiele osób.




Gdyby ktoś chciał link do tego co napisała Meli - KLIK.
Oczywiście wstęp na te targi też kosztuje - oficjalna strona TUTAJ.
Z pewnością będziecie się zastanawiać czy i ja się tam pojawię. No, niestety prawdopodobieństwo tego jest bardzo niskie, chociaż lepiej byłoby napisać, że przyjazd jest niemożliwy. Mieszkam bardzo daleko od Poznania to po pierwsze, po drugie nie wiem czy będę mogła w tych dniach gdziekolwiek jechać. Jednak wszystko może się zmienić. Nigdy nic nie wiadomo. Szczerze powiedziawszy BARDZO bym chciała się tam pojawić.
No nic, życzę miłej zabawy wszystkim, którzy zamierzają się tam wybrać! :)

15 komentarzy:

  1. Szkoda że mieszkam na drugim końcu Polski bym z chęcią się tam wybrała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie niestety ;_;

      Usuń
    2. Ja też dołączam do klubu ;-;

      Usuń
    3. Dołączam. ;-;

      Usuń
    4. Ja też 4 godziny do Poznania. Napewno za rok jakiś administrator/ka przyjedzie do Polski gdzieś bliżej mnie...

      Usuń
    5. ja też nie mogę

      Usuń
  2. A ja mieszkam 3 ulice od targów, więc mogę iśc na nie pieszo *u* hłyhłyhły

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mieszkam na drugim końcu polski jak by to było w Rzeszowie to bym był HAPPY!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mieszkam koło rzeszowa xd

      Usuń
    2. Ja też koło Rzeszowa xd

      Usuń
  4. Ja mam niecałe 2 h do Poznania , ale nie mam czym jechac ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehhh 5 godzin do Poznania.... ~Zuziachmouse

    OdpowiedzUsuń
  6. NO nieeeeee, miałam do wyboru Hellcon lub PGA, wybrałam hellcon ;/////

    OdpowiedzUsuń