wtorek, 14 października 2014

Przeceny i parę ciekawostek

Wraz z kolejnym tygodniem, kolejne przeceny. 


Chyba nie mam wyjścia, muszę pisać to samo co zawsze o futrze, bo cóż tu innego można wymyślić? :) No więc tak. Tym razem w przecenie jest futro.. no właśnie, czego? Jakież to może być zwierzę? Niech będzie, że "w przecenie jest futro przedstawione na obrazku".


A wraz z nim trzy inne przedmioty oraz te z zeszłego tygodnia - itemki szkolne, których już nie pokazuję, bo robiłam to parę dni temu w innym poście na blogu. Odznaka jest, już ją dodaję do spisu. I taki mały dodatek. Na portalu Trello, Sydoline umieściła kawałek najprawdopodobniej mapy Halloween. Jest to maleńki fragment, ale dodaję jako ciekawostkę:


Wiecie, że podobno do gry mają zostać dodane bonusy za codzienne logowanie? I co do czwartego drzewka umiejętności - możemy się go spodziewać w ciągu najbliższych miesięcy. Plan nie upadł, administratorzy nadal je tworzą :)


Pozdrawiam
Modliszka


15 komentarzy:

  1. Mo to jest po prostu chamskie-nie dość, że jest przecena-ja to futro nazywam wypłowiałe xd-, fragment mapki, podobno 21 będzie event, to albo nie mam internetu, albo lagi są takie, że odechciewa mi się grać >.<

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  2. POLISHJULIO!!! No muszę to ponownie napisać tu, w nowszym poście bo chyba nigdy nie odpiszesz xd A więc: kiedy Wejdziesz na TFM? XD w sumie to z wejściem na TFM czekam tylko na cb... A dlaczego to wytłumaczę ci jak się w końcu spotkamy na TFM XD proszę odpisz tu kiedy wejdziesz na TFM! XD
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc wejdę, kiedy tylko kaskada się ogarnie, bo internet mam szybszy w telefonie.-.
      Namalisu, jak miałaś tygodniową przerwę to wchodziłam codziennie i na cb czekałam xd
      Skoczę do tamtego posta i idę konsumować pyszne pierniczki z Lidla(te ,,dupki" jak to mówi moja mama xd)

      Polishjulia

      Usuń
    2. Okok xd nareszcie odpisalas XD ja ostatnio jakoś mniej wchodzę na TFM z dwóch powodów XD to ja sama nie wiem kiedy wejdę ale napisz tu w tym poście lub w nowszym jak będziesz mogła wejść i o której mniejwięcej Wejdziesz to ja też się postaram XD
      Namalisu
      Ps. U mnie też internet słabo działa .-. A w dodatku coś mi się samo poinstalowało na moim komputerze i tak strasznie zacina że praktycznie nie da się grać... Postaram się to odinstalować i może będzie lepiej xDD

      Usuń
    3. cos po tym wiem... XD Tylko, ze mi nic nie zainstalowało na szczęście XD Musze ci powiedzieć, że ok. 19 byłam, zapomniałam napisać- jutro nie wejdę, bo mam angielski, no chyba, że sie wyrobie w godzinach 15-17 ;d

      Polishjulia

      Usuń
    4. Ja angielski miałam wczoraj XD ale tak.. Hm. Dzisiaj mogę wejść XD a jutro Nw ale raczej bd mogła od 18-20 XD jakoś tak xDD a dzisiaj to bd mogła jak zrobię zadanie z matematyki (ułamki ;-;) i ogarnę pokój itp czyli może za jakąś godzinę XD i tak mniejwięcej do 20 xDD
      Namalisu

      Usuń
    5. Żeby już nie robić oddzielnego komentarza( ograniczam się najbardziej, jak mogę XD ) To chciałam zauwazyć, że tamta mapka chyba była lepsza, bo księżyc był bardziej rzeczywisty, - a co ważniejsze- tam była pełnia :d I ten zajefajny wampirek XD jeśli wampirkiem go można nazwać chociaż to raczej wampir XD

      Proszę, nie miejcie nam za złe, my po prostu uwielbiamy się komunikować za pomocą komentarzy XD

      Polishjulia :3

      Usuń
    6. Namalisu, jestem :3

      Polishjulia

      Usuń
    7. Haha widzę nareszcie jesteś XD hmmm kiedy Wejdziesz na TFM? XDD jeju już nie mg się doczekać halloween :D porozumiewanie się z polishjulią poprzez komentarze <-- me gusta ^^
      Namalisu xdddd

      Usuń
  3. Futerko to ja kupiłem. Co do kawałka mapy, to jest bardzo podobny do mapy 2013. Ja tam jedynie czekam na kolejne drzewko, bo 100 level mam od dawna i nie mogę już wbijać dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Seroholik :D
      (Muszę się powstrzymać od pisania komentarzy xd)
      Bardzo się cieszę, że też się tu przeniosłeś :3

      Polishjulia

      Usuń
  4. Ja myślę, że może zrobią domek strachu.. Takie moje przypuszczenia :>
    ~Elmyszendo

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale fajnie szczegulnie te bonski za logowanie :3 wchodzę niemal co dziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Modliszka ty piszesz takie super rzeczy,kiedy tylko mam czas lukam na twojego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że blog przypadł Ci do gustu ^-^

      Usuń