wtorek, 7 października 2014

Przedmioty z okazji powrotu do szkół

Wiele osób zapewne we wrześniu i ogólnie w jesieni wróciło do szkół. Z tejże okazji dzisiaj do gry zostały dodane trzy nowe przedmioty związane z nauką.



Wszystkie trzy obecnie są na przecenie, jeśli kupujemy je za truskawki. Dodatkowo białe śnieżne futerko otrzymało swoją odznakę i też można je kupić taniej. A odznaka jest naprawdę urocza :) Możecie ją zobaczyć albo w grze, albo w spisie odznak na moim blogu.


Futerko jest ładne, więc warto zakupić. Ja miałam je już od jakiegoś czasu, więc trochę mogłam się rozeznać - biały pasuje do wszystkiego :)

Pozdrawiam
Modliszka



10 komentarzy:

  1. Tak se patrzę na ten pierwszy obrazek i myślę ,, ale dno" dopóki nie zauważyłam tych przepięknych okularów... ale nie mogę ich kupić z powodu małej ilości serków (włamanie na konto) ;-;

    Poloshjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha pomyślałam DOKŁADNIE to samo xd ;-; naprawdę współczuję ci tego włamania. Wejdziesz dzisiaj na TFM polishjulio? Ja możliwe że wejdę wieczorem :3 i mam pytanie xd ale to na priv xDD jeśli okulary są tanie to chyba je sobie kupię.. C:
      Namalisu

      Usuń
    2. Polishjulio jednak wczoraj nie byłam na TFM i dziś również raczej nie wejdę ale chciałabym Cię spytać kiedy moglabys wejść ponieważ mam dla Ciebie małą niespodziankę :3 Ja narazie ostatnio nie mam czasu ale sobota, niedziela a możliwe że nawet już w piątek wejdę w końcu na TFM xd mam nadzieję że wkrótce złapie Cię w grze bo aby zrealizować moją niespodziankę muszę Cię o coś spytać xDD
      Namalisu c:

      Usuń
  2. A mi znajomych usunal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi też, @#$%^&*(& jeden, to był Xxxdmessi hasło jarekbranc (dziękuję wielkoduszny donosicielu ze szkolnej ławki :3)

      Polishjulia

      Usuń
  3. Kupiłam okularki ^o^
    Futro też kupiłam, bo ładne i tylko 150 truskawek xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi się podobają te okulary ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze kupić te kujonki ♥
    Btw. Fajny blog , lepszy od Myszki z Transformice, bo częściej są posty

    Pearldrops ( na tfm)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moj nick to Mlekkola
    Polecam plemie World of ponies. Ponad 150 graczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tak jak reszcie podobają się okulary <3
    To futerko jest urocze :3 Myślę nad jego kupnem, ale jeszcze sama nie wiem..

    OdpowiedzUsuń