sobota, 18 października 2014

Nowe opcje

Od niedawna możemy używać nowych opcji w menu plemienia. 


Dokładniej mówiąc są dwie. Klikając 'Forum' przechodzimy do forum plemiennego, a z kolei 'Profil' pokazuje nam profil plemienia, co łatwo się domyślić.
Oprócz tego powyżej nastąpiła również mała aktualizacja w opcjach, które widzimy po kliknięciu nicku jakiegoś gracza:


Możemy zobaczyć czyjś profil na forum oraz wysłać do gracza wiadomość również przez forum.
I to by było na tyle, tego pięknego sobotniego poranka. Czekajmy na nowy event :)




8 komentarzy:

  1. Czekajmy, czekajmy :3
    Już nawet zrobiłam halloweenowy rysunek, chyba najlepszy ze wszystkich w tym roku, pewnie dzięki przepięknemu cieniowaniu ^-^

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać eventu :3
    Na trello pojawiła się nowa część garderoby, zajrzyj Moszliszko ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To "oko"? Widziałam je już wczoraj bodajże, ale nie dodawałam. Te przedmioty w części testowej mogą lecz nie muszą być dodane do gry, więc wolałam nie wstawiać czegoś co nie jest stuprocentowo pewne.

      Usuń
  3. Modliszko, zauważyłam, że na profilowym masz obróżkę podobną do tej, którą ma kot na mapce eventowej xd

    A poza tym (pewnie wszyscy już wiedzą xd) od rana nie można się zalogować, wszyscy twierdzą, że to event, który najprawdopodobniej ma być za 3 dni *^*

    Co o tym myślicie?

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby oby... Już się nie mg doczekać halloween i eventu : D polishjulio spytałam w kom pod tamtym potem ale spytam i tu XD Kiedy Wejdziesz na TFM???? XD
      Namalisu
      Ps.zrób zdjęcie swojego rysunku i wstaw na awatarka w TFM :D hmmm może ja tazbir coś narysuje związanego z halloween XD jeśli tak no to może też ustawie na avka xDD

      Usuń
    2. Nie umim wgrać XD
      I to nie event ;-;

      Polishjulia

      Usuń
    3. • [SERWER] Serwer zostanie zrestartowany za 60 s.

      A może jednak... ale oczywiście nie mogę grać, bo moja rozpieszczona kuzynka i idiotyczna siostra stoją obok i z siebie robią idiotki ;p

      Polishjulia

      Usuń