środa, 8 października 2014

Jesienny konkurs na nagłówek 2014 - wyniki

Zgodnie z tym co napisałam, podaję wyniki konkursu nagłówkowego punktualnie ósmego października. A więc przejdźmy do rzeczy. Głosowaliście parę dni i najwięcej głosów uzyskał gracz Serowarnia, czym zostaje właśnie ogłoszony/a zwycięzcą! :)
Oto zwycięski nagłówek:



Nagłówek zaraz ustawię na blogu i na stronie bloga na Facebooku. Serowarnia wygrywa dodatkowo 400 arbuzów do pokoju #Music Bar. Przypominam już na początku posta, że po wszystkie nagrody należy się zgłosić w grze do Gunitora.

Drugie miejsce oraz 200 arbuzów otrzymuje Ijulkisa!


Natomiast trzecie (100 arbuzów) udało się zająć Landryni!


Gratuluję wszystkim zwycięzcom, a także wszystkim innym osobom, które wysłały swoje prace - pamiętajcie, że Wy także otrzymacie nagrodę za udział w postaci dziesięciu arbuzów dla każdego. O odbiorze arbuzów pisałam parę linijek wyżej, więc nie będę już przynudzać powtarzając :)
Zachęcam już teraz do szykowania nagłówków na konkurs zimowy, który odbędzie się za około dwa miesiące. W jesiennym konkursie wzięła udział mała liczba osób, co mnie trochę zdziwiło. Zawsze było Was więcej, drodzy rysownicy ;)

Jeszcze raz gratuluję i zapraszam po odbiór arbuzów.
Modliszka


9 komentarzy:

  1. Yay. Bardzo dziękuję~ <3 Chyba zacznę już rysować nagłówek zimowy. x3
    Gratuluję wszystkim~

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wszystkim wspaniałe parace :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Modliszko, niby był ten komunikat, ale teraz gdy przyszłam na TFM, by coś kupić to miałam 11 ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gj zwycięzcy! XD
    Ja zaraz muszę szykować się na angielski, ale dziękuję za zachętę do następnego konkursu :3

    Jeśli zdążę, to na 100% wyślę pracę, nawet jeśli będzie nienajlepsza XDD
    Ja tam robię na paincie, bo Gimpa jakoś nie ogarniam(tzn. wcale), ale też życzę powodzenia reszcie uczestników! =(^*·*^)=

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  5. A co to te arbuzy? I po co one? xD
    Sory ale nie mam ogarniętych no wiecie.. tych arbuziaków xD Proszę o szybką odp. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS przepiękne nagłówki!! Gratuluję!!

      Usuń
    2. Dzięki arbuzom w Music Barze można kupować różne aury, przebrania dla myszek itd. Oczywiście działają one tylko i wyłącznie w Barze.

      Usuń