sobota, 1 listopada 2014

Nowy styl dotyczący eventów + dodatek

Jak tam mija sobotni poranek? Wiecie, że wczoraj Galaktine na myszkowym forum zamieściła informację o zmianie sposobu trwania eventów? Jeśli jeszcze tego nie czytaliście, to zachęcam - zmiany są świetne dla graczy, którzy nie mają za dużo czasu na grę. Wszystkie wydarzenia (eventy) mają od najbliższego już trwać około dwóch miesięcy! Będzie znacznie więcej czasu na zebranie odznak, tytułów. Mają ulec zmianie motywy eventów. Czym to będzie skutkować? Szczerze powiem, że sama nie wiem. Jedyną znaną częścią tej "zagadki" jest to, że prawdopodobnie event walentynkowy i karnawałowy będziemy świętować co dwa lata, gdyż występują w podobnym czasie. Może to brzmieć strasznie, ale podobno te imprezy mają trwać bez przerwy.


A teraz przejdźmy do mniej skomplikowanego tematu, a mianowicie maleńkie zmiany na blogu. Jak zapewne wiele osób zauważyło na rozwijanym menu pojawił się napis ekwipunek. Można łatwo się domyślić, że będę tam wklejać obrazki przedmiotów, pisać kiedy pierwszy raz się pojawiły w grze, co robią itd. Będzie to przydatne dla nowych graczy, więc zachęcam do zaglądania - za jakiś czas to uzupełnię, tymczasowo strona jest pusta.

Ostatnio zastanawiałam się nad zmianą czcionki na blogu. Te żółte litery są zbyt jaskrawe. Może by tak pisać na biało i inną czcionką? (Próbka białego napisu oraz porównanie z aktualnym jest chwilowo w zakładce "Ekwipunek")
Dajcie znać głosując w ankiecie po prawej stronie na blogu. Głosowanie potrwa tak długo jak uznam to za konieczne - muszę mieć pewność, że wybierzecie to, co będzie lepiej wyglądało :)

Z innej beczki. Pamiętajcie, że zawsze możecie do mnie napisać w grze żeby pogadać. Nie gryzę i odpisuję każdemu nawet na najdziwniejsze wiadomości o ile oczywiście mam czas. 

Wasza Modliszka :)


8 komentarzy:

  1. No hej. Fajnie, że dodałaś tą zakładkę, na pewno się przyda. Spodobało mi się, że eventy będą trwały aż 2 miesiące, lecz szkoda, że walentynkowy i karnawałowy co 2 lata ;-;, ale cóż.
    Co do tej czcionki/tekstu jestem za aktualnym, czyli żółtym. Według mnie powinien taki zostać, ponieważ jest taki [chyba] od zawsze, ale niektórzy mogą mieć inne zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarny kolor czcionku też byłby ok. ;) A co do notki, to ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak sciagnac gre run for cheese? bo pokazuje mi sie tylko opcja zrealizuj kod (karty upominkowe i kody promocyjne) albo dodaj karte kredytowa lub debatowa. POMOCY!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Run for Cheese jest grą płatną, można ją kupić kartą kredytową dlatego właśnie wyświetla się taki komunikat.

      Usuń
  4. Modliszku, dzisiaj grałam na roomie vanilla pies(nie pytaj, dlaczego taka nazwa XD) I wyświetliła mi się jakaś mapka eventowa, była instrukcja, że chodzi się vampem i chyba(o ile się nie mylę) trzeba było latać spacją i strzałką w dół zbierać jakieś czaszki czy coś, a w tle były chmury. Wy tez takie mieliście?

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Modliszko,
    z tej strony Julciaka. Należę do tego samego plemienia co ty, więc jak będziesz chciała się ze mną skontaktować, to nie ma problemu :)
    Pojawiła się nowa mapa Halloween. Trzeba na niej tak jakby "zjadać" pomarańczowe dynie, które są na całej mapie. Możemy też się stać wampirem i latać naciskając spacje, trochę jak na utility. Do tego, duża mysz kościotrup, która jest w roomie na ścianie (XD) mówi różne dowcipy. + ponury żniwiarz, ten od śmierci, zamieni nas w ducha, abyśmy mogli "przejść obok jego strażnika". Gdy zbierzemy już wszystkie dynie, to kierujemy się do nory, czyli tam, gdzie byliśmy na początku.
    W sumie, nie wiem o co chodzi z tą mapą. Przeszłam całą, zebrałam wszystkie dynie, weszłam do nory. Może nie powinniśmy stawać się wampirami? Nie wiem. Bez wampira trudno jest przejść mapę, bo wj ciężko działa, największe "prosy" mają trudności z wspinaniem się, a raczej w ogóle nie mogą wj.
    Także, bardzo proszę, abyś zrobiła o tym posta. W sumie jestem ciekawa, czy te ciasteczka z ekwipunku mają związek jakiś z mapą, bo mam 3. Trochę boję się użyć jednego z nich, bo co, jak stracę? Nigdy nie wiadomo.
    Jak chcesz, to się ze mną skontaktuj.
    Julciaka
    z
    TFM

    OdpowiedzUsuń
  6. O co chodzi z mapą Ponura Posiadłość? To jest jakaś nowa mapa eventu? Tu jest jej kawałek:
    http://bankfotek.pl/view/1811412

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed chwilą trafiłam na event gdzie była jakaś nowa mapka gdzie zamienialiśmy się w vampiry o.o

    OdpowiedzUsuń