wtorek, 4 listopada 2014

Event Halloween 2014 - nowe mapy

Parę dni temu do eventu doszły dwie nowe mapy. W jednej z nich zjadamy dynie (robimy to klikając strzałkę w dół), a następnie meldujemy to Ponuremu Żniwiarzowi/Kosiarzowi czy jak tam go zwą. 



Możemy za to dostać tytuł Spooky (gdy będzie wiadomo jak dostać wszystkie tytuły z tegorocznego eventu to dopiszę je do spisu tytułów). Poza tym Żniwiarz zamieni nas w ducha. Uwaga! Dyńki trzeba zjeść do końca. Nie może pozostać ani najmniejszy kawałeczek, bo inaczej nie otrzymamy tytułu.


W drugiej mapie latamy jako wampir, zbieramy cukierki i staramy się nie trafić na głowy kościanych kotów:



Za zebranie 25 cukierków możemy otrzymać tytuł Sweet Tooth. Uwaga! Cukierki z ciemnymi skrzydłami mogą nas uśmiercić. Należy jeść tylko te białe.

Pozdrawiam
Modliszka

33 komentarze:

  1. Modliszka a gdzie znajduje się ten żniwiarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem prawdę mówiąc, napisałam to na bardzo szybko opierając się na opisach znajomych, żeby nie było że w ogóle dzisiaj nie weszłam do gry ani na blog ^^" Wszystko dopiszę w swoim czasie

      Usuń
    2. Żniwiarz jest na górze, pierwsze górne wejście po prawej od tego zablokowanego pajęczynami. Jeśli chodzi o tytuł, to trzeba zjeść wszystkie dynie DO KOŃCA i zameldować to Żniwiarzowi. Aby do wszystkich dotrzeć trzeba zmienić się w wampira, dzięki któremu latamy. I takie małe sprostowanie - nie zanosimy dyń Żniwiarzowi, tylko pozbywamy się ich, a udowadnia nam to wiadomość otrzymywana po ukończeniu zadania, zacytuję początek: "Thank you for rid of the pumpkins...", a "rid off"- jak wiemy - znaczy "pozbyć się". Na koniec dodam, że zebranie większości dyń, ale nie wszystkich przemienia nas w ducha, zaś tytułu nie dostajemy.

      Usuń
    3. Aja na 2 vampire slayer;)

      Usuń
  2. Polishjulio napiszesz tu w odpowiedzi kiedy wejdziesz na TFM? XD Ja w sumie mogę dzisiaj i jutro chyba też XD bo muszę ci coś powiedzieć ale na szepcie :p No i mam nadzieję że tym razem odpiszesz XD
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No odpiszę, bo 4 dni mnie nie było ;c

      Dzisiaj, jutro też XD

      Polishjulia

      Usuń
    2. No i dopisałaś :D ja dziś i jutro również nie mogę raczej wejść XD hmm jeszcze zobaczę bo możliwe że jutro wejdę XD

      Usuń
  3. Zbyt skomplikowane dla mnie...
    A poza tym masz fajny Blog Modliszko! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zamieniłem się w wampa zjadłem 5 dyń facet z kosą zmienił w duch i do nory i nic nie dostałem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyń nie jest pięć - jest ich więcej. Musisz zjeść wszystkie.

      Usuń
  5. Zaczynam tego wszystkiego nie ogarniać XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha Roksi siema szono XDDDDD jaka beka XD
      Na szepcie ci napiszę dokładnie, o co chodzi XD
      Pozdrawiam Cię Szono XD
      ~Mysia/Miśka XD

      Usuń
  6. Aha i modliszko chodziłam po roomach i udało złozyć mi się całą mapkę z eventu z kosiarzem, mogę ci wysłać c:

    Polishjulia :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Modliszko! Czy wiesz może co to jest karma? Bo jak zbanowałam jednego takiego typa to mi się pokazało że mam +1 do karmy. Czy wiesz może co ta "karma" daje? Z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że moderatorzy szybciej sprawdzają po prostu zgłoszenia tych graczy, bo wiedzą, że dany gracz zgłasza prawdziwego hackera itd.

      Usuń
  8. Modliszko, mam jedno pytanie. Na mapce z tym "mrocznym kosarzem", nawet jak nie zjemy wszystkich dyń i koło niego przejdziemy, to on nas w ducha zamienia i jak zjemy potem już wszystkie dynie, to co trzeba wtedy zrobić aby mieć tytuł?

    Pozdrawiam
    Kwysoka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba zjeść wszystkie dynie i dopiero wtedy do niego pójść żeby dostać tytuł

      Usuń
  9. Jak latać vampirem w tej pierwszej mapce .. Bo klikam spacje i nie lata ;c
    ~Lovcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiecie że dodali do tfm nowe "budowle" shamana?

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeszłam Ponurą Posiadłość, ale jest strasznie mało czasu :/ Kończę zwykle ok. 15-20s przed końcem mapki.
    Co do tej drugiej, strasznie rzadka. Przez 2 godziny na 1 roomie ani widu, ani słychu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo rzadko...
      :-/
      Może co 2-3 godziny?

      Usuń
    2. A ja ją mam dosyć często :o Około 45-60 min.

      Kwysoka

      Usuń
  12. a jak się zmienić w wampa? XD
    Za pomocą tego z ekwipunku?

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz isc w prawo (zbieraj przy tym tynie jak nie masz title bo potem z vampem nie wlecisz bo jest pajeczyna) spadnij na dół i idź w lewo i tam jest taki wywar z którego leci fioletowa para (no dym jakby xD)
      Posiedź tam chwile (w tym soku xd) i jesteś vampem (możesz latać spacją)

      Werazawy

      Usuń
    2. Dziękuję :3

      Polishjulia

      Usuń
  13. Ja te dwie mapki mam wgl baaaardzo rzadko, tą z dyniami miałam raz, z czego nie potrafiłam jej przejść, a na tej z wampem zawsze apadam w dół, albo wylatuję (dosłownie xd) w powietrze :c
    A i gdzie te dynie się pojawiają? W rogu? Jest ich chyba 11, liczyłam na mapce xd
    I jeszcze ostatnie pytanie; jak się w końcu zmienić w tego wampa?

    *i czy ktoś mi odpowie na moje idiotyczne pytania? ;-;*

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wampira możesz się zmienić w grobie w lewym dolnym rogu mapy, albo ktoś może cię zamienić jeśli nim jest.

      Usuń
    2. Modliszko, mam do Ciebie pytanie, ponieważ czasem, gdy nie mogę grać na transformice na komputerze, to wchodzę na telefon (popatrzeć z nudów, przeglądarka:Firefox) no i akurat przed chwilą tam weszłam i dodano STRAŁKI do gry, ale niestety nic nie działało, więc co mam zrobić aby "uruchomić" te strzałki? Może masz jakiś pomysł?

      Dziękuję jak odpowiesz.

      Usuń
    3. Nie posiadam tabletu i nigdy nie miałam okazji grać na urządzeniu przenośnym w myszki, więc nie mogę odpowiedzieć.

      Usuń
    4. Patrzyłam twoje dawne posty, były tam puzzle, czemu by nie powrócić do nich?

      Usuń
    5. Prawdę mówiąc zapomniałam o nich całkowicie. Dziękuję za przypomnienie, być może niedługo dam jakąś notkę z nimi ^^

      Usuń
  14. Ta mapa z cukierkami jest dla mnie trudna ;-;
    Udało mi się tylko zdobyć title Spooky, a Tobie, Modliszko? :3

    OdpowiedzUsuń