niedziela, 9 grudnia 2012

Zmiana skórki


Edit 12.12.2012: Wygrała nowa skórka - już ją ustawiłam :)

Moi Drodzy - ponieważ dostałam doniesienia, że czasem mój blog kuje w oczy, chciałabym aby był on dla każdego przyjemny w oglądaniu. Dlatego też Wy zdecydujecie, czy mam wprowadzić zmianę skórki czy też nie.
Oto oba wyglądy : 
(Kliknij na obrazek, a zobaczysz pełny wymiar :)




A ponieważ ten blog jest dla Was, chcę aby zdecydowała demokracja :)
Parę dni poczekam na głosy, dopiero wtedy zobaczymy która skórka ma więcej głosów i tę ustawię.

Ankieta znajduje się z tamtej strony, na górze ->
Później ją usunę oczywiście, ale dopiero załóżmy 12 grudnia.


15 komentarzy:

  1. hmm ciekawy bloog! o i wole żeby byo na czerwono!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście bardziej przypadła do gustu skórka z kwiatami :). PS Modliszko mogłabyś na blogu stworzyć kalendarz adwentowy, i codziennie pisałabyś jaką nagrodę otrzymuje sie w danym dniu? Bardzo by mi na tym.zależało. Pozdrawiam Naremii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł, ale chyba teraz już nie wypali, bo nie pamiętam co w którym dniu się pojawiło xD

      Usuń
  3. Dostałem bana na 360 h xD
    Pisało mi to ..Ostatnie ostrzeżenie przed usunięciem konta" czy cos takiego Czy jeżeli jeszcze raz cos zrobie to mi usuną konto :< ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą to zrobić, jeżeli otrzymałeś taki komunikat, więc lepiej nie hackuj (bo ban na tyle czasu jest za hacki, prawda ? ;) )

      Usuń
    2. Tak tak ... :(
      Jagbyś się dowiedziała czy mogą usunąc konto to mi napisz wazne to dla mnie :}

      Usuń
    3. Mogą usunąć, jeśli będziesz hackować to oczywiście.

      Usuń
  4. nie umeim wybarc ale osobiscie czerwona jest sliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta różowa strasznie w oczy razi *-* Niech będzie ta co teraz jest ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Modliszka na pewno starsza i zmień to logo bo kuje jak licho przy ognisku :p

    OdpowiedzUsuń
  7. I co chodzi na evencie z tymi AVATARAMI???( prezent z pod 11)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu dali linka do avatarów , można je sobie pobrać na komputer i na jakichś stronkach ustawić - forum czy blogu ;)

      Usuń
  8. No super jest ten nowy wygląd :D
    Przypomina mi Azję, nie wiem dlaczegó XD
    Ja też niedługo zmieniam, róż mi się znudził :P
    Gratuluję tylu wyświetleń, ech u mnie zaledwie 5000 ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przypomina Azję, dlatego że na skórce są kwiaty japońskiej wiśni ? :P

      Usuń