piątek, 7 grudnia 2012

Nabory na Helperów otwarte !

Kto to Helper ? Pisałam kiedyś na blogu, na pewno znajdziecie :)
A więc - wczoraj Cazanna na forum cheeseformice otworzyła nabory. Czemu nie napisałam tego wczoraj ? Bo mnie grypa złapała, a dzisiaj czuję się lepiej to uzupełniam braki :)
Oczywiście aby wysłać do Cazanny swoje zgłoszenie musicie mieć konto na cheeseformice. Daję wam link do tematu LINK . Jeśli już macie konto na cheeseformice, to pytania dotyczące helperów zadawajcie Cazannie w tamtym temacie :)
A więc życzę Wam powodzenia.

Pozdrawiam

Modliszka

3 komentarze:

  1. Już napisałam ;3 Ciekawa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie :
    1.Gdzie mamy wysłać te odpowiedzi na pytania ?
    2.Nie rozumiem jak mamy potwierdzić swoją tożsamość z cheeseformice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu jak się Rejestrujesz wpisujesz nick z Transformice i hasło jakieś.
      Odpowiedzi trzeba przesyłać na forum (ps. kliknij po zalogowaniu się w link na moim blogu w tym poście, a od razu zobaczysz wątek o helperach.) Wtedy szukasz czegoś co pisała Cazanna klikasz na profil i na przycisk "rozpocznij rozmowę"

      Usuń