piątek, 14 grudnia 2012

Nowy nagłówek ?

Edit: Dziękuję za wszystkie oddane głosy. Wygrał nagłówek z numerem 2. Ustawiam już go :)
Planuję kolejną zmianę na blogu - zmiana nagłówka. Znowu zadziała system demokracji i ankieta pójdzie w ruch. Jestem prawie pewna, że pozostanie dawny nagłówek ponieważ wiem, że mało się starałam z nowymi propozycjami, no ale i tak wstawię tutaj te propozycje :
(kliknij na zdjęcie aby zobaczyć pełny rozmiar)
Aktualny nagłówek (czyli numer 1):



Nagłówek numer 2:


Nagłówek numer 3:


Nagłówek numer 4:


Coś tak czuję, że zostanie ten stary nagłówek ale zostawiam Was z wyborem. 
Ankieta zaraz ruszy. Zapraszam do głosów.
 I powtarzam, że wiem iż się nie postarałam.

Pozdrawiam

Modliszka



16 komentarzy:

  1. szczerze - przyzwyczaiłam się do tych kulek <: dlatego tez bardziej mi odpowiada nagłówek numer 2 <: pozdrawiam ciupek

    transformous.blogspot.com ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba numer 1, jeśli chodzi o kulki :P

      Usuń
    2. zle sie wyrazilam x.x o numer 2 mi chodiz ^^ mialam na mysli ze kulki i naglowek nr 2 sa podobne kolorami dlatego tesz nr 2 :D

      Usuń
  2. Dwójka wygrywa. A, no i masz już 6 członków (Dołączyłem jakąś minutę temu).

    OdpowiedzUsuń
  3. Można zrobić własny i ci pokazać? ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie to nowej skórki pasuje numerek 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem to 2 i 3 mogą ze sobą konkurować. Są świetne ;)
    *Naremii*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłowek nr. 3 bardzo pasuje do tła . PS dziękuje Ci Modliszko że
    postanowilas jednak zrobic ten post o rzeczach adwentowych, bardzo mi na tym zalezalo ^^
    Naremii

    OdpowiedzUsuń
  7. Modliszko! mam ważną sprawe dla ciebie , jak ustawić nagłówek ??
    ~Ajrika
    pss bo mam bloga o TFM :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wejść w "Projekt", potem w "Układ" i tam gdzie pisze o Nagłówku to kliknij "Edytuj" :)

      Usuń
    2. dzęki! :3 pierwsza notka już jest

      Usuń
  8. ja na 2 ładna jest

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 jest spoko =3
    ~Wikociak mówi Mrauuu ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nr. 2 jest cusny <3<3
    Wasza zanimka . Xd

    OdpowiedzUsuń