czwartek, 13 grudnia 2012

Prezenty z okienek kalendarza

Moi Drodzy - jednak udało mi się podjąć decyzję o napisaniu co dostawało się danego dnia w mapce kalendarzowej po kliknięciu okienka. 
Oto spis:
Dzień 1 : 20 sztuk sera
Dzień 2 : 5 Fraises
Dzień 3 : przedmiot - Czekolada do pyszczka myszki
Dzień 4 : 20 sztuk sera
Dzień 5 : przedmiot - dzwoneczek dla myszki
Dzień 6 : 5 Fraises
Dzień 7 : 20 sztuk sera
Dzień 8 : przedmiot - sople lodu na uszko myszki
Dzień 9 : 5 Fraises
Dzień 10 : 20 sztuk sera
Dzień 11 : Avatarki z TEGO linku
Dzień 12 : 20 sztuk sera
Dzień 13 : 5 Fraises
Dzień 14 : 20 sztuk sera
Dzień 15 : przedmiot - kostka lodu na głowę myszki
Dzień 16 : 5 fraises
Dzień 17 : 20 sztuk sera
Dzień 18 : Tapety z TEGO linku
Dzień 19 : przedmiot - piernikowy ludzik do pyszczka myszki
Dzień 20 : 20 sztuk sera
Dzień 21 : 5 Fraises
Dzień 22 : przedmiot - gwiazdka na ogon myszki
Dzień 23 : 20 sztuk sera
Dzień 24 : przedmiot - beżowe futro dla myszki (lecz osoby które miały to futro już zakupione dostały 50 fraises)
Dzień 25 : 20 Fraises

Będę dopisywać kolejne prezenty przeważnie codziennie :)

Pozdrawiam

Modliszka

22 komentarze:

  1. Super THX :D
    ~Ajrika
    Pss widzałam cię na roomie frugo jak się nie mylę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, Modliszka często chodzi to tu, to tam. W końcu też jest po prostu graczem, prawda? :D

      Usuń
    2. no :3 (teraz mm konto)

      Usuń
  2. ej modliszko a te tapety to w tfm się liczą ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te tapety służą tylko do tego, aby gracze mogli je sobie ustawić na ekranie komputera :)

      Usuń
  3. Modliszko ten 19 prezencik to ludzik z ciastka ( piernik :P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to właśnie napisałam, że piernikowy ludzik :P

      Usuń
  4. a ok dopisalas :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mysle ze jutro bedzie jakis itemek ( rzecz )

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie. Jeżeli raz zapłacę serkami to ile razy mogę zmienić kolor przedmiotu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile razy chcesz :)

      Usuń
    2. Jak kupi się customize, to już nie ma limitu - zmieniasz ile razy chcesz :)

      Usuń
  7. Modliszko 24 to kolor ( ten pierwszy ) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, za chwilę dopiszę - po prostu nie miałam możliwości wejścia na laptopa z rana :)

      Usuń
  8. A co jak ktos juz ma to futerko? ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dostałam 50 frasies ;c a mam dawno futro , nic nie dostałam xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dziwne - spróbuj zalogować się ponownie, może podziała

      Usuń
    2. Wiem że dziwne ale pytałam sie innych i oni też nie

      Usuń
    3. Może jednak dostałaś to futerko ? Cóż,ja i tak nic nie będę mogła zdziałać - to sprawa dla moderatorów.

      Usuń
  10. No i koniec tylko czekać na event karnawałowy...( chyba bedzie pierwszy ;p )

    OdpowiedzUsuń
  11. noooo nieeeee kiedy był ten event to ja jeżcze nie wiedziałam o tfm! to nie fer!

    OdpowiedzUsuń