piątek, 6 lutego 2015

Event i nowe drzewka umiejętności już wkrótce

Wszyscy wyczekują nowego eventu. Niestety pojawi się on dopiero za około tydzień. Musiał zostać przełożony przez wydanie gry na platformę Steam. No cóż, skoro tyle się czekało, to parę dni więcej nie zrobi różnicy :) Według tego co pisali Administratorzy, zbliżający się event będzie się skupiał na szamanach. Nieco niespodziewana tematyka, wszyscy stawiali na walentynki lub karnawał.


Żeby jednak gracze się nie nudzili do sklepu zostały dodane nowe przedmioty, w tym walentynkowe futro ze skrzydełkami. Wraz z eventem (albo nieco później, ciężko powiedzieć) zostaną dodane dwa nowe drzewka umiejętności! 


Odznakę futerkową już za chwilę dodam do spisu.


13 komentarzy:

  1. Świetnie xD mi się róg podoba alw co do futerka to fajnie byłoby gdyby była możliwośc zmiany koloru xD albo przynajmniej kupna niebieskiego lub różowego bo teraz jest za bardzo dziewczęce xD ale mi się dość podoba :3
    Namalisu
    Ps. Polishjulio prosze odpisz kiedy wejdziesz na tfm? ;-; mam do cb dość ważną sprawę i czekam na cb na tfm od rana.. nawet napisałam Ci wiadomość na forum.. wiem że jesteś chora, ale jak będziesz miała okazję to odpisz... przekazałam twojej sis zeby poqiedziała Ci że życzę Ci zdrowia i mam nadzieję że przekazała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jakie będą te drzewka ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno 1 to spaidermysz ale 2 nwm. Dzięki za śmieszną odpowiedź xD.

      Usuń
    2. A 2. Shaman troll czy jakiś tak xD
      Namalisu

      Usuń
  3. mm myślałam że będzie walentynkowy :c a to będzie szamanowy? :/ hmm ciekawe co trzeba będzie robić..myślę że będzie to trochę nudne :F wolałabym event walentynkowy taki jak w tamtym roku :,c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może będzie event walentynkowy związany z tematyką szamana .,
      albo event szamanowy lub event walentykowy zobaczy sie za tydzien

      Usuń
  4. A ja chce taki czerwony w pyszczek! A guufnoo ni ma..

    Werazawy :'3

    OdpowiedzUsuń
  5. do gry wejdą dwie nowe umiejętności :
    Spidermouse
    Troll Shaman
    http://atelier801.com//topic?f=5&t=788424&p=6
    na dole macie Spidermouse

    OdpowiedzUsuń
  6. już miną tydzień a event jeszcze się nie zaczął D: Co się dzieje ????

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu nie ma eventu już miesiąc minoł a tu cisza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie to właśnie drzewka umiejętności są "eventem". Trudno :P

      Usuń