środa, 11 marca 2015

Nowe dodatki do szamanowania

Teraz jestem już pewna - wszystkie ostatnie dodatki związane z szamanowaniem tj. drzewka umiejętności i cała reszta to części 'eventu szamańskiego'. Nietypowy jest ten event, fakt. Wszyscy przyzwyczailiśmy się do takich, które mają swoje specjalne mapy, nowe tytuły, przedmioty w sklepie itd. Zawsze taki event to jakaś nowość, więc nie ma co narzekać.
A więc. Dzisiaj do gry zostały dodane komunikaty, które możemy wysyłać będąc szamanem na mapie. Póki co są one w języku angielskim, ale na pewno wkrótce zostaną przetłumaczone.



Żeby móc wybrać któryś z napisów wystarczy wcisnąć na klawiaturze literę "F". Ponowne wciśnięcie sprawia, że okno wyboru znika.
W sklepie mamy kolejne przeceny przedmiotów:


I to by było tyle na dzień dzisiejszy.



5 komentarzy:

  1. Och... No nie tego się spodziewałam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Ja też nie....może nie będzie tak źle :/

      Usuń
  2. Jedyne co to czekam, aż przetłumaczą to wszystko co dodali w ostatnim czasie na polski ;dddd

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się to podoba niektórym nie, chcą powrotu starego TFM ale ja nie chcę dla mnie teraz jest lepsze a jak chcą grać na ''starym'' to niech grają w Heromice :P
    I już przetłumaczyli te komunikaty :)

    OdpowiedzUsuń