sobota, 16 września 2017

I Wy możecie pomóc!

Dzisiaj tj. 16 września 2017 w grze jest przeprowadzana akcja mająca na celu pomoc dla ofiar huraganu Irma. Kto zakupi walutę z gry - truskawki - ten wspomoże poszkodowanych. W jaki sposób? Twórcy gry powiadomili, że dzisiejszy zysk z truskawek zostanie przekazany na Czerwony Krzyż, który obecnie pomaga ofiarom huraganu. Jeżeli planowaliście więc zakup waluty, polecam zrobić to dziś - przy okazji pomożecie innym osobom :).


A teraz coś o czym jeszcze nie zdążyłam napisać - dodano nowe przedmioty do sklepu!
Co uważacie na temat futra słonia? Dla mnie to było duże zaskoczenie, gdy je zobaczyłam xD.




5 komentarzy:

  1. Interesująca inicjatywa ale chyba nie będę miał możliwości pomocy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jak dzisiaj jest 18 to tez bede mogla jeszcze je zakupic i pomoc ? Odpowiedz :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należy czytać uważnie - akcja miała miejsce 16 września 2017. Specjalnie to podkreśliłam i dałam inny kolor, by było to jasne i wyraźne. Tylko tamten jeden dzień.

      Usuń
  3. Hej Modliszka ! Mam pytanie, jak myślisz kiedy będzie nowy event? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie teraz, za godzinke, lub parę minutek będzie new event ;P

    OdpowiedzUsuń