piątek, 15 września 2017

Administratorzy odwiedzą Polskę!

Tak! Już w przyszłym miesiącu (październiku) kilkoro adminów gry Transformice odwiedzi Polskę. Pojawią się na jednej z największych polskich imprez dotyczących gier komputerowych - Poznań Game Arena (PGA)! Tym razem odwiedzą nas Galaktine i Streaxx.

Jak sama nazwa wskazuje, impreza odbędzie się w Poznaniu. Admini będą tam od 6 do 8 października. Przyznajcie się, kto jest takim szczęściarzem, że mieszka blisko Poznania? :) No akurat niestety nie ja XD. Ale jeżeli mieszkacie nieopodal tego miasta, to macie naprawdę wielkiego farta!

Oficjalny komunikat na forum gry - klik

Część z Was być może pamięta (a może tam byliście!), że dwa lata temu w tym samym miejscu również odbyło się tego rodzaju spotkanie. To tak w ramach ciekawostki.

Oczywiście wejście na teren imprezy jest płatne - ile? To musicie już wyczytać na ich głównej stronie. Wystarczy wpisać nazwę imprezy w internecie i łatwo znajdziecie cennik. Albo w linku wyżej do forum gry, tam też jest później odnośnik do strony PGA.

Mimo, że nigdy tam nie byłam, to wiem, że takie spotkanie jest naprawdę czymś niesamowitym. Oprócz ludzi tworzących grę możecie spotkać swoich kumpli z gry, czasem członków polskiego staffu. 
Nawiązywanie nowych znajomości daje dużo frajdy :).



7 komentarzy:

  1. Hej Migo ;) pamiętasz mnie? mspweramsp niestety konto oddałam i mam inne, może kiedyś do Ciebie napiszę jak nie zapomne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety mam dość daleko do Poznania, więc się nie pojawię. Ale i tak super wiadomość, że przyjeżdżają właśnie do Polski! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 10 minut pieszo na PGA. Kto jeszcze będzie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, chętnie bym tam się pojawił, ale mieszkam w Kujawsko-Pomorskim więc nie będzie takiej możliwości. Ale może, może kiedyś? ☺️

    OdpowiedzUsuń