piątek, 2 maja 2014

Odznaka z okazji 4 urodzin TFM

Ostatnio wiele osób dziwiło się, że w trakcie gry pojawiał się na ekranie kawałek tajemniczej mapy/kawałka puzzli. Zagadka została rozwiązana - dzięki zebraniu ich wszystkich, zrozumieniu co obrazki przedstawiają i wykonaniu tego co tam jest wyrysowane można dostać nową odznakę z ciastkiem do profilu. Żeby nie psuć innym zabawy nie piszę na samej górze co trzeba zrobić, bo na pewno znajdzie się kilka osób, które będą chciały to same odkryć.
A więc teraz uwaga, niech nie czytają niższej części artykułu gracze, którzy chcą zabawić się w poszukiwanie.
Oto kawałki puzzli:


No to do rzeczy. Po złożeniu tych układanek i rozjaśnianiu, poprawianiu itd. wyszło na to, że aby otrzymać odznakę trzeba wykonać w następującej kolejności czynności naszą myszką w grze: rzucić konfetti, zatańczyć, rzucić konfetti, zaklaskać i kliknąć serduszko. Wtedy dostaniemy taką odznakę:


Kombinacja czynności działa na każdym roomie - czy to vanilla, czy inny pokój gry. Odznakę już dopisuję do spisu.

Pozdrawiam
Modliszka


5 komentarzy:

  1. Cz trzeba mieć całe te puzzle żeby dostać odznake i czy trzeba być na roomie co są myszy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba mieć ani kawałeczka - najlepiej, gdybyś wszedł/ weszła na chatkę plemienną, na zwykłym roomie chyba też działa.

      Usuń
  2. a to tylko w dniu 30 kwietnia czy czały czas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze można ją dostać, tak mi się wydaje

      Usuń
  3. ._. Nie ja zrobiłam tylko te czyności konfeti tańczyć konfeti zaklaskałam i serduszko i dostałam odznake ^^

    OdpowiedzUsuń