środa, 7 maja 2014

Nowy tryb gry!

Zapowiedziany niedawno nowy tryb gry właśnie został dodany! Tak jak na vanilla mamy proste mapy, na bootcamp same trudne itp. tak na nowym /room music1,2 (i tak dalej, można po "music" dopisać cokolwiek) gramy z włączoną muzyką w tle. Na tym roomie liczą się serki jak i firsty, jest taki sam jak zwykły room, tylko że z dodatkiem muzycznym.




Aby włączyć swoją piosenkę z Youtube wystarczy kliknąć płytę z nutą po prawej stronie ekranu gry i wkleić tam swój link. Jednak nasza muzyka nie poleci od razu - musimy zaczekać aż skończy się lista piosenek, które wcześniej zostały tam wklejone przez innych graczy. 
Co uważacie na temat tego nowego trybu gry? Według mnie jest naprawdę świetnym pomysłem - można dowiedzieć się co lubią słuchać inni gracze i przyjemnie sobie pograć :)
P.S. Administratorzy przewidzieli, że niektórzy będą puszczać wielogodzinne piosenki - dlatego każda taka muzyka wyłączy się po pięciu minutach.

Pozdrawiam
Modliszka

11 komentarzy:

  1. OMG JESTEM NA ZDJĘCIU!!!^w^
    Jestem KaskaBaska,tam na desce,wysoko ;)
    I bardzo fajny pomysł,muzyczka umila grę,polecam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. he, he, rzeczywiście fajny, szkoda tylko, że czasami jedna piosenka leci milion razy XDD :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Modliszko mam pytanie namalowałam dla ciebie rysunek i chciałabym Ci go pokawać itp.,ale nie mam bloga ani facebooka,by to uczynić,co mogę zrobić?:/
    (Jestem KaskaBaska w grze)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij rysunek po prostu do internetu - np. na stronie tinypic, a potem skopiuj jego adres :)

      Usuń
    2. http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2zf4v38&s=8
      Mam nadzieje,że możesz wejść i Ci się podoba :3

      Usuń
    3. Śliczny obrazek, bardzo dziękuję! (:

      Usuń
  4. Fajny room :))

    ~Olciasuper

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej , czy mogę z tobą pisać tego bloga ?na transformice jestem Brokatka
    ~Brokatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie szukam współautorów w pisaniu :)

      Usuń
  6. Modliszko od ilu lat można założy ć kobto google i czy ty dała ś prawdziwy wiek bo mam mniej niż 18 i nie moge :C

    OdpowiedzUsuń