poniedziałek, 26 maja 2014

"Boski" tryb budowania

Dzisiaj do gry doszła kolejna dość ciekawa aktualizacja. Jest nią "boski tryb"(z ang. divine mode). W grze do tej pory wyróżniane były dwa - zwykłe szamanowanie "normal" i trudne "hard". Teraz doszedł kolejny, ten wyżej wymieniony, który nie jest tak prosty jak dwa poprzednie. 



Jak uzyskać dostęp do tego trybu budowania? Wystarczy uratować co najmniej 5000 myszek w zwykłym byciu szamanem i 2000 na "hardzie".
W takim razie, gdzie jest ta trudność? Już do tego dochodzę. W trudnym trybie gry jak na pewno wiecie nie można używać czerwonych gwoździ (tych kropek). Za to jednak mieliśmy możliwość używania totemu - dzięki temu wszystko nadal było w jak najlepszym porządku. Jednak w boskim trybie mamy niemały kłopot. Nie możemy używać: totemu, czerwonych gwoździ, chmurek, ducha (spirit, sp - jak to tam zwą) i żółtych gwoździ. Tryb boski włączamy w tym piórku koło ustawień i menu - tak samo jak włącza się tryb trudny.


Budowanie bez żółtych gwoździ będzie naprawdę strasznie ciężkie - bez totemu czy chmurki jakoś by się dało radę. Póki co nie zdecydowałam jeszcze czy będę korzystać z tego trybu. Nawet dla mnie może okazać się za trudny. Jednak trzeba przyznać, że pomysł jest ciekawy. W naszych profilach pojawiła się czerwona liczba uratowanych myszek w boskim trybie:


Kto się pisze na budowanie bez żółtych gwoździków? :D
Dodam jeszcze jedno. W boskim trybie możemy budować bez przeszkód na całej mapie - nieważne gdzie stoimy.

Pozdrawiam
Modliszka





58 komentarzy:

  1. Dużo graczy pisało, że jest za trudny :/ Mi też tak się wydaje.
    ~Roxanpl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe i o to właśnie chodzi. Minutę temu sama budowałam drogę dla ok. 20 myszek. Przeżyła połowa XD

      Usuń
    2. mi zostało jeszcze 13 myszek do uratowania i będe mieć boski xd. ale byłam na koncie mojej znaj i troche trudny ten boski tryb można łączyć tylko v xd. a i zapraszam na mojego bloga!!! tutaj macie link! http://wika7778.blogspot.com/2015/03/w-nekodancer-duzo-osub-ma-problem-w.html

      Usuń
    3. Ja na podródz miałam odrazu boski tryb budować niebieskim gwożdziem jest cieżko

      Usuń
  2. Już 67 myszek uratowanych <3 Fajny tryb nawet.

    OdpowiedzUsuń
  3. a czy za ten tryb dostajemy np 15 od uratowanej myszki czy tylko 10
    ??? nwm może spróbuje jakoś się nauczyć żeby wbijać lvl szybciej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. punktów doświadczenia

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że dostaje się więcej punktóq

      Usuń
    3. Za każdą uratowaną myszkę w tym trybie dostajemy 30 punktów doświadczenia ;)

      Usuń
  4. Ciekawe czy będą tytuły na uratowane myszki na tym trybie? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten tryb jest łatwy tylko trzeba troche pomyśleć zrobilem już 4 mapy po 10 myszy. Paulcoke

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zauważyłam że jak jest się w zwykłym trybie to ma się jedno piórko na głowie proste nawet na obrazku w wybieraniu tak jest na trudnym jest że jest jedno przechylone w bok i na miniaturce też jest a z tego co widze na boskim na miniaturce widać trzy piórka.Więc czy ma się trzy piórka na głowie?XD Wiem że dziwne pytanie ale mi sie wydaje że ślicznie by wyglądały C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są trzy piórka, ale jedno jest prawie że całkowicie schowane, więc widać dwa.

      Usuń
  7. Tryb nie jest łatwy. Budowanie jest niemal niemożliwe bez żółtych gwoździ. Co z tego, że ma się ogromne (nawet nie nieskończone) pole do budowania, skoro nie zbuduje się nic ciekawego? Częste favo, strata save i serka jako myszka, brak jakichkolwiek możliwości (jedynie umiejętności nas ratują). Jak dla mnie, z lekka beznadziejna nowość. Dodam, że divine mode można rozpoznać po skrzydłach, który szaman ma cały czas (zwinięte gdy chodzi). Nie wiem jak sprawa ma się z myszkami, które nie posiadają umiejętności latania, pozostawiam do sprawdzenia. Dodatkowo, za każdą myszkę mamy 30 punktów. Chyba, że jest to zależne od poziomu, jak tryb hard i zwykły. (na moim 91 poziomie jest tyle, ile napisałem) Limit jak zawsze to punkty za 25 myszek - do 750 punktów na szamka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale (chyba) są niebieskie gwoździe?? Jeśli nie, nie piszę się na divine..

      Usuń
    2. Może i nie jest łatwy, ale da się nauczyć budować całkiem dobre budowle gdy się poćwiczy. Fakt, nie są aż tak solidne, ale można się nieźle pobawić :D

      Usuń
  8. Modliszko na jakim roomie grać bo che myszki nabić by mieć ten tryb odpisz:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo na każdym po 20 albo 30 ?

      Usuń
    2. Polecam vanille, jeśli wolisz trochu trudniej - Music :)

      Usuń
  9. Ja spróbuję, powkurzam tym trochę myszy XD

    OdpowiedzUsuń
  10. a zauważyłam że jak jest się w zwykłym trybie to ma się jedno piórko na głowie proste nawet na obrazku w wybieraniu tak jest na trudnym jest że jest jedno przechylone w bok i na miniaturce też jest a z tego co widze na boskim na miniaturce widać trzy piórka.Więc czy ma się trzy piórka na głowie?XD Wiem że dziwne pytanie ale mi sie wydaje że ślicznie by wyglądały C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piórka są chyba normalne jak na hardzie, ale za to ma się skrzydła cały czas na myszce :D

      Usuń
    2. Z tego co ja patrzyłam, to są trzy piórka - tylko jedno jest prawie niewidoczne. Ale jak się człowiek przypatrzy to można je zobaczyć.

      Usuń
  11. Ja nie buduję tylko daje balony non stop xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Modliszko co to za 1 obrazek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na forum w ogłoszeniach Sydoline, czy tam Galaktine go umieściła wraz z notatką dotyczącą aktualizacji

      Usuń
  13. Spróbuję, już mam ustawiony :D. Modliszka, a sa jakieś title?

    OdpowiedzUsuń
  14. No cóż przynajmniej zostaną balony i sprężyny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki się nazywacie na tfm, jaki macie lvl i na jakim roomie często gracie ? Ja To****aaa lvl 42 i na /room vanilla100

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przypadkiem z twojego bloga? http://loveyoutransformice.blogspot.com/2014/07/boski-tryb-budowania-informacje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka piękna kopia mojej pracy ze zmienionymi tylko literkami i jednym obrazkiem ;__;

      Usuń
    2. Ode mnie również skopiowała posta, jednak już usunęła.

      Usuń
  17. Grając na trybie boskim na 52lv otrzymuje tylko 10pkt za każdą myszkę

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze nie mam ani harda, ani diwajna, ale mam na drugim koncie tego pierwszego (hard). Mi ten brak totemu nie przeszkadza, bo nawet go nie używam :P Jaki ja mam właściwie totem...? xD
    ~ Pysia

    OdpowiedzUsuń
  19. • Uratowane myszki :
    5002 / 2163 / 0 a boski zablokowany -.- o co chodzi??

    OdpowiedzUsuń
  20. Witajcie. Chciałabym się wypowiedzieć na temat trybu Boskiego. Niestety nie mam go jeszcze odblokowanego, ale moja przyjaciółka (w realu) ma. Dała mi pograć. Uważam, że naprawdę, trening czyni mistrza. Kiedy grałam pierwszy raz uznałam "Nie! To za trudne!" Ale kiedy grałam więcej razy i obmyślałam na każdą znaną mi mapę strategię, było mi o wiele łatwiej! Musicie trenować, trenować i jeszcze raz trenować! Ważne jest również myślenie nad sposobem wykonania budowli na danej mapce, pomagającej dojść do nory jak największej liczbie myszy. Myślę, że ten tryb jest bardzo ciekawy. Dobrze, że został wprowadzony. Czekam na miłe wypowiedzi/hejty na temat mojego zdania. Mój nick na TFM to Ddariaa. Piszcie wiadomości na profilu, jakby mnie akurat nie było. Jestem otwarta na nowe znajomości, nie zwracając uwagę na level c;

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale sa tez niebieskie gwożdzie które mozemy używać we wszystkich trybach za pamącą klawisza v i budujemy tak samo ja zólte tylko klawiszem v

    OdpowiedzUsuń
  22. A jak w nim budować? Mam z tym problem :|

    OdpowiedzUsuń
  23. Na boskim nie ma zasnych titli





    ~Legixok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuły są, wystarczy tylko trochę się namęczyć i uratować parę myszek ;)

      Usuń
  24. Czemu mam boski tryb, uratowałam 8 myszek, a dostałam tylko 80 doświadczenia? :(

    OdpowiedzUsuń
  25. ja mam pyt modliszka bo mój kol ma tryb boski i jemu zalicza za 1 mysz 20 pkt a mi jeszcze zalicza 10 pkt za myszkie od ilu myszke uratowanych w boskim jest 20 pkt za myszke

    OdpowiedzUsuń
  26. Eh... NIE DOBIJE DO TYLU URATOWANYCH MYSZEK :C

    OdpowiedzUsuń
  27. daruje sobie chyba ten trudny tryb
    Luna1928

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojacie, Luna xD Przeglądałem neta w poszukiwaniu informacji o boskim i znalazłem ciebie xD ~ Simsiak

      Usuń
  28. ciekawostka do trybu boskiego jak naciśniesz w okienku szmana gdzie sa balony kowadła iyp kliknieszt tą fioletową strzałke i naiśniesz b to jak dasz tą strzałke np dasz to pomiedzy 1 deską a 2 to połoczą się

    OdpowiedzUsuń
  29. Boski jest całkiem łatwy. Wystarczy, że trochę poćwiczysz, nauczysz się paru sztuczek i dobrej strategii oraz dobierzesz odpowiednie umki (m. in. tepanie myszy - nie jako metoda favo, taśma klejąca). Też wydawało mi.sie to straszne, ale po kilku dniach treningu nauczylam sie budowac w miare przyzwoicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale jeszcze najgorsze.. Mysz, nie zdazysz jej powstrzymac, wchodzi na niegotowa budowle i wszystko rozpieprza. Myszy dedaja jak budujesz dluzej niz 30 sek... Czasami tez drugi szam wszystko psuje (raz zrzucil mibudowle, pomimo kowadel, zwyklym duchem!). No i to glowne ograniczenia, a nie zadne gwozdzie v.

      Usuń
  30. myślałam że tylko 2000 myszek na zwykłym do boskiego D:

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie łatwe, cały czas cwicze budowanie na podrobkach, wiec jak juz bede miala boski to będzie swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. u mnie muwili wszysy ze 1k hard i 3 k normal ale jest inaczej :/

    OdpowiedzUsuń