sobota, 31 maja 2014

Małe zmiany na blogu

Zauważyłam, że czaty blogowe cieszą się zainteresowaniem czytelników, kiedy są bardziej na widoku. Nasz czat był do tej pory schowany w osobnej stronie, dlatego tak mało osób tam zaglądało. Dzisiaj postanowiłam coś z tym zrobić i wkleiłam mały czat po prawej stronie bloga. Nie wiem czy będzie tam cały czas. To zależy od tego jak będzie się sprawował i czy nie powoduje żadnych błędów. Mam nadzieję, że takowe się nie pojawią i będziemy mogli się cieszyć nowym czatem :)



Strona ze starym czatem została usunięta. No to teraz czekam na "testerów", którzy mi pomogą sprawdzić, czy wszystko działa ;)
Wszelkie błędy proszę zgłaszać albo na czacie, albo pod tym postem.
Uwaga - doskonale zdaję sobie z tego sprawę, że na czacie można mieć jaki się tylko chce nick. Dlatego jak będzie tam "Modliszka", to od razu ostrzegam, że ja piszę tylko i wyłącznie na czerwono
P.s. Tytuły z divine mode zostały dopisane do listy tytułów.


Pozdrawiam
Modliszka

4 komentarze:

  1. Hej ! napiszesz jak się zakłada plemie jak odpiszesz będę wdzięczna jestem na transformice Olciasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy wie jak zakłada się plemię, ale może kiedyś dla zabicia czasu o tym napiszę ;)

      Usuń
  2. :D to napisz ja wiem jak się zakłada ale napisz modli szkoda napisz xD

    OdpowiedzUsuń