sobota, 3 maja 2014

Room #Oulua

Uwaga! Teraz w pokoju gry Ouake (twórca tego pokoju) włącza kilka innych swoich minigier, nie zawsze jest to studnia.
Dzisiaj podczas wieczornego grania zostałam zaproszona na przedziwny room #Oulua. Z początku wydaje on się być zwykłą mapą. Pozory jednak mylą.


















Na samym środku mapy jest zbudowana dość duża studnia. Po wskoczeniu do niej zaczynamy spadać w "wieczną otchłań". Trwa to około dwóch minut i jest bardzo ciekawe. Wciąż zmienia się nam krajobraz. Gdy już spadniemy na sam dół, znów pojawimy się koło studni, a na czacie wyświetli się taki napis:



Rzadko kiedy piszę o roomach ze znaczkiem #, ale mimo wszystko dzisiaj postanowiłam to zrobić, gdyż ten mnie bardzo zaciekawił :)

Pozdrawiam
Modliszka


30 komentarzy:

  1. Spada się tam na dół 3 minuty

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ten room trzeba być zaproszonym ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, można samemu pójść gdy się wpisze na czacie /room #Oulua

      Usuń
  3. Nie wiem czemu,ale mi nie działa :( wpisuję /room #Oulua i wchodze do zwykłego roomu dla myszek,bez żadnej studni o co chodzi? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mi dzieje się to samo, o co cho :/

      Usuń
    2. Możliwe jest, że coś poprawiają, dlatego chwilowo nie działa - często tak jest np. na #utility, to tutaj pewnie też :)

      Usuń
    3. Tak Modlicho, już działa:)

      Usuń
    4. Ouake włącza tą mapę,. lecz około 24 w nocy ona znika i ponownie musi ją włączyć ;D~Kittypaczy

      Usuń
  4. Początek jest najciekaszy. Gdy jesteśmy już na samym dole to już jest trochę udne. :( Ja od ziemi wspinałam się i nie wpadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Room jest Ouake, jest on w teamie lua i może wstawiać na zwykłe roomy lua.
    Ten pokój jest otwarty tylko wtedy gdy go Ouake włączy.
    PS. postaram się załatwić z Ouakiem jakieś mapki z eventów, np. z Rybnego *-*
    Wszystko napisze na TfmHelp.

    ~Gunitor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gunitor ./room #music bar pamientasz
      ~spedmyha

      Usuń
  6. nic niema zwykłe mapki są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj sobie dwa komentarze wyżej. Często tak jest.

      Usuń
    2. Śmieszne , ja wczoraj byłam cały dzień bo nie byłam w szkole i wpisywałam NORMAL MAP ._.
      Mam słabną cierpliwość xd
      I nie to że cię obwniam , ale nie kumam xD

      Usuń
  7. Modliszko, nie wien czy wiesz, ale jest taki /room #control Jest tam się kotkiem tęczowym :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A jaki room to ten, gdzie jest ta królowa i król? :-o

    OdpowiedzUsuń
  9. Semillamouse24 maja 2014 11:09

    Też nie mogę wejść 😩 Mogę Ciebie + do znaj? Umówimy się na room frytka oki? Pozdrawiam Semillamouse😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ła napewno fajnie jag by co ja mam na grrze imię piurkoxd ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie działa :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz się trzeba jakoś przebierać ;<

    OdpowiedzUsuń
  13. No wiem. Ze sie wchodzi do przymierzalni i ktos podaje temat na jaki mamy się przebrać.
    To troche dziwne ~.~

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam małe pytanie czy to jest biespieczne ? A i czy wrucimy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie "wrucimy" i zabiorą nam wszystkie truskawki xD (żart) Ten room jest całkowicie "biespieczny". :)

      Usuń
  15. a o której godzinie się zaczyna?

    OdpowiedzUsuń
  16. ciągle jest ta mapka z zakryciem a nie z studnią

    OdpowiedzUsuń