środa, 4 czerwca 2014

Pierwsza edycja graczowych spotkań

Czy znacie coś takiego jak zakładanie jakiejś charakterystycznej rzeczy, żeby poznać osoby z danej gry będąc w mieście czy na wycieczce, móc z nimi potem porozmawiać itd.? Na pewno - w końcu jest to pomysł dość znany. Postanowiłam zorganizować coś takiego dla graczy z Transformice po tym jak kilka osób wyraziło zainteresowanie tym tematem. Nie jest to mój oryginalny pomysł, bo kiedyś było coś takiego na myszkowym forum - ale zaglądało do tego tematu niewiele osób i szybko został on zakopany wśród innych. Dlatego podjęłam decyzję napisania o czymś takim na blogu. 

A więc. Długo namyślałam się co można by było założyć, żeby było łatwe do kupienia, tanie, pospolite w sklepach i nie za duże. W głównej mierze zastanawiałam się nad jakimiś bransoletkami - ale takie "sklepowe" są zbyt pospolite, dużo osób takie nosi i mogłyby występować pomyłki. Więc wpadłam na najbardziej prosty pomysł jaki tylko mógł być. A mianowicie dwie gumki do włosów w roli bransoletki. Gumki można znaleźć w każdym sklepie, są tanie, nie spadają z ręki - ewentualnie można podebrać je siostrze :) Kolorami będzie zieleń i czerwień - żywe kolory, łatwe do wypatrzenia w tłumie i mogą je nosić i dziewczyny i chłopaki, bo nie są różowe. Naszą "bransoletkę" nosimy na prawej ręce - nią najczęściej się witamy i wszystko robimy. Leworęczni na lewej oczywiście. Jak to mniej więcej wygląda? Jakoś tak, chociaż polecam wziąć większe gumki:


Co roku będzie kolejna "edycja" spotkań graczy trwające przez czerwiec, lipiec i sierpień. Jeśli w ciągu tych trzech miesięcy spotkacie inną osobę grającą w myszki, którą poznacie poprzez nasz znak rozpoznawczy zagadnijcie do niej i spytajcie o Transformice. Jeśli okaże się, że ta osoba naprawdę też gra to dajcie znać innym, że takie spotkania są możliwe! :)
Oczywiście nie każdy musi uczestniczyć w tej zabawie. Jeśli chcecie podajcie linki do waszych rąk z bransoletkami w komentarzach - ułatwi to nam późniejsze poszukiwania w tłumie ludzi. Jeśli ktoś chce nosić ten "znak" cały rok to nie ma problemu. Oficjalnie jednak "spotkania" trwają od czerwca do pierwszego września.
Co do tych spotkań jeszcze mogę dodać? Polecam nosić gumki gdy wybieramy się do miasta, jedziemy na wycieczkę lub idziemy do szkoły. Kto wie? Może akurat kogoś poznamy? :)
Powodzenia!

Pozdrawiam
Modliszka

30 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tymi spotkaniami,może nawet z niego skorzystam?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! C: Niedługo zakupię takie gumki i będę nosić wraz z moją koleżanką ;3 POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH GRACZY Z BIAŁEGOSTOKU<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też z Białegostoku :D
      Również pozdrawiam.
      ~Rexoncia :P

      Usuń
    2. I ja z Białegostoku! Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Nie lepiej zrobić bransoletkę z muliny w kolorach czerwieni i zieleni? Wygląda to o wiele bardziej efektownie :3 Oczywiście kto co woli :) Pozdrawiam, Ejmirzalxd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gumki jednak szybciej kupić - ja osobiście byłabym za zrobieniem właśnie takich bransoletek co piszesz. Ale co na to chłopaki? Wątpię, żeby wtedy nosili XD

      Usuń
    2. Ja się z tym nie zgadzam. Chłopcy z mojej klasy noszą takich bransoletek po kilka na ręce. Sama również wykonałam czerwoną i zieloną.

      Usuń
    3. Dla każdego co innego - jedni wolą to, a inni tamto :P Ja na 100% zrobię te bransoletki, a potem wyślę zdjęcie :D Pozdrawiam, Ejmi

      Usuń
  4. Zawsze chciałem pogadać z kimś kto gra w Transormice ale tak na żywo :) Ja tylko gram w Transformice w całej szkole :( Jelcz-Laskowice <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam graczy z transformice na codzień w szkole. szumons

    OdpowiedzUsuń
  6. Modliszko mam pytani czy w transfomice można przesyłać innej osobię serki?Chyba nie,ale jakbyś mogła to napisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam że to super pomysł, kiedy kupię te gumki zacznę je nosić raz, dwa. Pozdrawiam,
    Augustów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam się podpisać, Izagoda i kto jest z Augustowa pisze w odp. :)

      Usuń
  8. Modliszko, czy pomożesz mi? Kupiłam truskawki za 6 zł i przyszedł mi kod, wpisałam go i jakiś error mi wyskoczył i wzięli mi nawet więcej kasy bo miałam na koncie 21 zł a teraz mam 12. Pomożesz mi? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przez przypadek kupiłaś większy pakiet truskawek. A spróbuj wpisać ten kod do tych droższych - może akurat wejdzie.

      Usuń
    2. Tylko że ja usunęłam te wiadomości i co mam teraz zrobić? :(
      //Izagoda

      Usuń
    3. Skoro usunęłaś je z komórki to już raczej nic nie można poradzić.

      Usuń
    4. Udało mi się jednak ;3 Wzięłam tą stronę bo kod był zapisany, dziękuje bardzo :D

      //Izagoda

      Usuń
  9. Chciałabym skopiować część tego posta w cudzysłowu na swój, by więcej osób to praktykowało... Ja sama będę nosić "domowej roboty" bransoletki, bo nie mam czerwonej gumki xD
    Oczywiście podpiszę skąd skopiowałam ;) Mogę?

    Krwawy Lizard,
    zapraszam na mój blog: http://krwawylizard.blog.pl/ o Transformice
    (założony pod koniec kwietnia/ na początku maja, ostatnio praktycznie tam nie zaglądałam, więc się nie dziwcie, że taki mizerny na razie xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopiuj, kopiuj! :D
      Miałam w poście pisać, żeby kopiować i dawać znajomym ten pomysł, ale wyleciało mi to z głowy, a potem już nie było senesu dopisywać :P

      Usuń
  10. Dzięki xD
    Ja już kupiłam w końcu czerwoną i zieloną gumkę ^.^

    Krwawy Lizard (na TFM Napixa)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aha, i jestem z Głogowa ;)

    Krwawy Lizard / Napixa

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja na kolonie 2 sierpnia a wracam 24 chyba XD ~ piurkoxd

    OdpowiedzUsuń
  13. 14 wracam z koloni ^^ ~ piurkoxd

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z Lublina ciężko będzie kogoś znaleść:-( co ty na to Modliszka? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lublin to w sumie stolica województwa, masz dużą szansę kogoś zobaczyć :)

      Usuń