czwartek, 26 czerwca 2014

Zakładka "szaman" w sklepie

No i wreszcie zakładka nie jest pusta - została zapełniona ulepszeniami naszych przedmiotów szamana. Niby to wszystko służy za ozdobę, ale niektóre przedmioty muszę przyznać, że są ładne.
Część z nich pochodzi z poprzednich eventów - przykładowo te różowe deski, beczki itd.





Jednak są też całkiem nowe rzeczy, żeby gracze nie marudzili, że wszystko eventowe.



I jeszcze jedna trójka przedmiotów:



Jedynym minusem według mnie jest ich ogromna cena za serki. Już bardziej opłaca się je kupić za truskawki gdyby ktoś się na to kupno zdecydował.
Jak to wygląda na mapie?



Jest jeszcze jedna ciekawa rzecz - przedmioty te można kolorować! 


Jak podoba się Wam nowa aktualizacja?

Pozdrawiam
Modliszka



15 komentarzy:

  1. Jej można kolorować. *-* Dzięki za te informacje, pomoże w rozwadze z kupnem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdradź nam jeszcze cenę kolorowania bo nie wygląda mi to na opłacalny zakup :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam 295 fraises, na deskę poszło 150, na kolorowanie 100

      Usuń
    2. Em, u mnie deska kosztowała 100 truskawek, kolorowanie 150 (i tak nie pokoloruje jej, za drogo jak dla mnie) :)

      Usuń
    3. No to na odwrót, ale tyle samo wychodzi ^^"

      Usuń
  3. Takie sobie :/ Moim zdaniem lepiej byłoby gdyby w tej zakładce były nowe wzorki na szamana zamiast tych kółek lub nowe piórka... XD
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom ja kupiłam deske i postawiłam a później juz miełam zwykłe:C zamiast tegospodziewałam się wzórków piórek zawieszek na ogon.....

      Usuń
  4. można kolorować za serki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech fajne to ale trochę mało do wyboru i ta cena .....nie będe marnowała tyle serków lub truskawek na .... deski może to fajnie wygląda ale wd mnie to bez sensu niech dodadzą więcej lub zmniejszą ceny o więcej niż połowę ale to moja opinia ;○

    OdpowiedzUsuń
  6. mały problem czemu zawsze na końcu postu piszesz Pozdrawiam Modliszka chodze do2klasy i mnie uczą żeby nie pisać tego samego tylko inaczej najwyżej za drugim możesz to samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmijmy, że łamię zasady :P
      Zresztą w tym stwierdzeniu co mówisz, chodzi raczej o to, żeby w danym tekście nie powtarzać czegoś dwa razy, a tego ja unikam. To, że na końcu dopisuję pozdrowienia to już zupełnie inna bajka, taki mój styl. Piszę to raz w każdym poście na blogu, więc raczej nie powinno się tego uważać za powtarzanie.
      A co do historii tego "pisania" na końcu, to tak jakoś robiłam na samym początku, bodajże dwa lata temu i jakoś się przyjęło ;)

      Usuń
  7. Mam pytanie - czy jeśli kupie np. balony koty i balony żaby to te 2 bede mogła w tym samym czasie na mapie używać czy mam wybrać jedno z nich? Bo nie wiem czy kupowac.

    OdpowiedzUsuń