piątek, 13 czerwca 2014

Pilkarskie szalenstwo w Transformice

I do myszek dotarły "wieści" o mistrzostwach w piłce nożnej. Ponieważ ja się na tym nie znam, z reguły nie oglądam meczów i nie interesuję się tym sportem, to nie będę się dużo rozpisywać :)
Przejdźmy więc do nowej aktualizacji. Zostały dodane trzy nowe przedmioty w przecenie. Gwizdek, piłka-zawieszka na ogon i futerko "piłkarskie".


Jak zawsze - futro, to i nowa odznaka. Dodam ją do spisu w ciągu najbliższych dni.
Dodatkowo (zapewne na jakiś okres czasu, więc nie na zawsze) piłka w narzędziach szamana zmieniła swój wygląd na piłkę do nogi:


Poza tym, po kilkudniowych opóźnieniach, do gry zostało dodane nowe forum! Prezentuje się naprawdę ciekawie. Zostało dodanych dużo nowych opcji, między innymi można stworzyć opis do swojego profilu na forum, wysyłać przez forum wiadomości do innych graczy itd.
Jak Wam się to wszystko podoba? :)

Pozdrawiam
Modliszka

10 komentarzy:

  1. Jak dla mnie ta aktualizacja jest boska!Fajne futerko i wogule. ^^
    Ps.Modliszko,zauważyłam jeszcze jedną,małą zmianę-kiedy nasza myszka macha flagą,ma zamknięte oczy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak jesteśmy szamanami możemy dodać piłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie stare forum było jednak lepsze pod jednym względem - zawsze pisało czy zmienienie avataru powiodło się. Tutaj tego nie ma i ciągle avatar nie chce mi się zmienić :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieni się gdy się wylogujesz i znow zalogujesz tesz mialam ten problem ale w końcu zalapalam :)

      Usuń
  4. Głupie powinni dać za darmo futro z okazji piłki nożnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś tu ma za duże wymagania -,-

      Usuń
  5. Mam to futerko :D Bardzo ładne <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Te fur . Jest fajnee.. co wy maciw za wymagania możecie zrobić teledyski z piosernką : Magic system , Ole ola , i Dare la la więc jestem piurkoxd xD

    OdpowiedzUsuń