czwartek, 26 czerwca 2014

Room #Music Bar

Przyszła pora na opisanie kolejnego ciekawego roomu, a mianowicie Music Bar!
Został on stworzony przez trójkę graczy - Ouake, Gunitor, Plilcia. Skryptem zajął się Ouake, Gunitor stworzył część mapy i podał pomysł na room, a Plilcia wykonała ogród.


Jest to pokój gry podobny do room music, jednakże tutaj nie gra się normalnych mapek, tylko siedzi tak jak w chatce plemiennej lub na #utility.
Music bar ma dwie wersje. Nocną i dzienną. Poniżej dzień:


A tutaj noc:



Music Bar ma także swój regulamin oraz komendy - jedną z nich możemy wejść na drzewo. Wystarczy wpisać na czacie !drzewo. Serdecznie zapraszam, bo można się w tym pokoju gry świetnie bawić :)

Pozdrawiam
Modliszka


27 komentarzy:

  1. Modliszko, mam pytanie.

    Dlaczego jak wchodzę na room ./#Music Bar Tam pokazują się normalne mapki? Jak trzeba to wpisać by wejść na ten room?

    Proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba musisz wpisać /room #Music Bar :)

      Usuń
    2. Dziękuję :)

      Ostatnio jak próbowałam na różne sposoby wpisać i tak pokazywało, że jestem na normalnym roomie music :)

      Usuń
    3. Room jest otwarty tylko wtedy gdy go włączymy, osobiście sam go włączyć nie mogę dlatego Ouake musi być na TFM aby go uruchomić.

      Usuń
    4. Bo Jak nie ma tam Gunia lun innegoadmina rooma nie ma

      Usuń
    5. jestem Myszaniolow i wiem że najpardziej ten room jest o np. 20.30 ja wchodzę w nocy i jest ale fajny jest ten room i dziękuję wam Ouake i Gunitor że jesteście z nami na /room #Music bar dziękuję wam bardzo że możemy mieć jakiś swój ulubiony room dziękuję Gunitor :) ^_^

      Usuń
  2. Ja nie wiedziałam Dziękuję modliszko ^-^ nazywam się w Tfm piurkoxd :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten room jest GENIALNY!!!!!!!!!! Dzięnkujem Modliszeczko!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziwne w 1 obrazku obok Modliszki byłą śpiąca myszka która pisze: Pinkie Pie style
    YAAAAY DODAM DO ZNAJOMYCH!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mogę teraz wejść do music baru i jak wpisywałam to byłam na /room #Music Bar1czemu

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanko:
    Na tym roomie jest specjalna waluta, czyli ARBUZY. Moje pytanie to JAK JE ZDOBYĆ?
    Z góry dziękuję za odpowieź! ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeezu ja na 1 zdjęciu jestem o.O I jeszcze na sławnym blogu o.O Zawsze mażyłam o czyms takim XDDD dziękujeem :3 Wtedy chyba dostałam głupawki bo zawsze dostaje na Music Barze *o*

    OdpowiedzUsuń
  8. MODLISZKA MODLISZKA MODLISZKA mam pytanko



    jak się robi ten duży obrazek? Proszę bo chce to mieć na moim blogu!!!!!!!!!, po proszę o odpowiedź.



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o zrobienie zrzutu ekranu? Wystarczy kliknąć przycisk Print Screen na klawiaturze (lub PrtSc) i wkleić w programie paint lub innym.

      Usuń
  9. Dlaczego nie mogę włączyć piosenki na /room #Music Bar ? Robię wszystko dobrze wchodze na YouTube i z wyszukiwarki na górze kopiuje to i wklejam tam gdzie się puszcza piosenki i nic :( Proszę POMUSZ :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem niektórych piosenek nie da się włączyć. Spróbuj z jakąś inną.

      Usuń
  10. jak na nie wejść ? dobrze wpisuje komende i wszystko nawt wchodze o 20:30 i nic co robić pliss ktoś powie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Music Bar prawdopodobnie może się już nigdy nie pojawić. Możliwe, że będzie wkrótce znany pod inną nazwą, ale to jeszcze nie jest pewne.

      Usuń
  11. Znasz inne,komendy,na,miusic bar?

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wchodzę i są normalne mapki co mam zrobić kiedy będzie ten bar bo nie mogę wejść pliska pomóżcie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej próbowałam wejść na music bar, music park, music animals wpisywałam dobrze komendy i nic były normalne mapki :( co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mapy nie są uruchamiane codziennie - pokoje ze znakiem # mogą włączyć tylko członkowie Lua Team. Jeżeli nikt tego nie zrobi, to pokój się nie pojawi.

      Usuń
    2. A jak myc czlonkiem tego ?! :< bo nwm jak dolonczyc

      Usuń
  14. a jak na music pusczać piosenki

    Powiedzcie plis

    OdpowiedzUsuń