czwartek, 10 stycznia 2013

Wyniki naborów na Helperów

Dzisiaj zakończyły się nabory na nowych PL Helperów (dla tych osób co nie w temacie - o Helperach pisałam jakiś czas temu, poszukajcie w archiwum). Wyłoniono nowych ośmiu Helperów :

Szasina
Sareczka
Shyenne
Deebox
Julkax
Pockeq
Puffypl
Padida

Swoje zgłoszenia wysłało około 40 osób, więc pewnie Cazannie trudno było wybrać. Gratuluję wszystkim, którym udało się wygrać. A teraz do osób, którym niestety się nie udało - nie martwcie się, będą jeszcze kiedyś nabory
Więc aktualny spis wszystkich PL Helperów wygląda następująco :

Cazanna
Coska
Deebox
Julkax
Klaudusi
Laracerindar
Modliszka
Padida
Pockeq
Puffypl
Sareczka
Shyenne
Staszekowaty
Szasina
Wisiaaa

A co do tego kiedy będą kolejne nabory to nie mam pojęcia.

Pozdrawiam
Modliszka



5 komentarzy:

  1. Gratulacje. Mi niestety się nie udało :C Ale może następnym razem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wszystkim, , :P
    Atmo

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje byłem nawet blisko ale niestety sie niedostalem ;/ Wilczeek

    OdpowiedzUsuń
  4. O Szasina się dostała ! Świetny wybór, Szasina mi zawsze pomagała :) Zawsze stawała w obronie obrażanych. Zasłużyła na tego helpera.

    Pozdrawiam ! !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawa dla wszystkich nowych i starych helperów

    OdpowiedzUsuń