piątek, 18 stycznia 2013

Parę nowych zmian

Dzisiaj zaobserwowałam po restarcie serwera kilka nowych zmian. Jedną jest to, że ten pasek aby nas zalogowało w danym pokoju gry został przesunięty pod flagę:


A druga nowość jest według mnie o wiele ciekawsza. Jak się logujemy do gry wyświetla się nowy obrazeczek - tak samo jak idziemy na inny room :


Jak to pierwszy raz zobaczyłam, to przyznam, że mnie zatkało - piękna grafika !
A jakie są Wasze opinie na temat tego nowego rysunku przy logowaniu ? :)

Pozdrawiam
Modliszka




2 komentarze:

  1. Też to dzisiaj zobaczyłam i byłam mile zaskoczona ...piękna myszka :D ... mój nick na myszkach to Niuniuni

    Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz , że też byłam w szoku !? :D Takie brzydkie d-.-b Ośmieszyli się tym badziewnym rysunkiem.
    Pozdrawiam Ciebie , twój blog i czytelników <3

    OdpowiedzUsuń