piątek, 18 stycznia 2013

Inny nagłówek

EDIT: Pozwoliłam sobie zmienić myszkę w nagłówku - ta parasolka w poprzedniej wersji przeszkadzała.
Wygrał nowy nagłówek, który ustawiam :) 
Wiem,że ten nagłówek jest niedopracowany (m.in. jest za krótki z prawej strony), więc tak jak już mówiłam niedługo może być kolejna zmiana.
P.S. Ankietę usuwam

Chcę odświeżyć jakoś blog - muszę coś wykombinować z nagłówkiem i tak się zastanawiam czy aby napis na tle nie wydaje się taki 'nudny'. Myślałam nad wykombinowaniem takiego nagłówka ze screenami z gry, albo obrazkami itp. Póki co wyszło mi takie coś:
(kliknijcie, a obraz się powiększy)

Jak sądzicie ? Czy kierunek w rysunki jest dobry ? Jeżeli ten Wam podoba się bardziej niż aktualny, to nie ma sprawy - ustawię ten co powyżej. Wiem, że nie jest dopracowany - niedługo zrobię lepszy. Wybaczcie mi za te częste zmiany ostatnio, ale zgłosiłam blog do konkursu na "Blog Roku 2012" i staram się zrobić go ładniejszym. A co do tego konkursu to napiszę więcej o nim około 24 stycznia :)
Jeżeli chcecie nowy nagłówek, to uruchamiam ankietę. Lecz słuchajcie - to ankieta na szybko, głosy kończymy już jutro (sobota około południa, lub z rana).
Powiedzcie mi w komentarzach co sądzicie o nagłówkach nie tylko z samym napisem :)

10 komentarzy:

  1. Nowy nagłówek ze screenami byłby moim zdaniem lepszy :) - ciekawszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny. Moze usun ta myszke "aniola" i dodaj wiecej screenow z gry :) taka moja rada

    Naremii

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmieniłabym tą 'paintową' czcionkę i zmieniła tło żeby bardziej się komponowało z nagłówkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem - czcionka słaba, dlatego niedługo będzie kolejna zmiana nagłówka :P

      Usuń
  4. Modliszko, na stronie moviestarplanet.tv możesz znaleźć wiele ciekawych porad co do bloga. Może nie jest on poświęcony Transformice , ale naprawdę fajny. Możesz przeczytać m.in. jak zrobić przeźroczyste tło, dodać muzykę i dużo więcej rzeczy na bloga. Może kiedyś to wykorzystasz ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może :) Ale co do muzyki, to raczej nie zamierzam wstawiać.

      Usuń
  5. Śliczny nagłówek :) a kim jest ta druga myszka
    jesli moge spytac? :)
    Naremii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznałam, że jak była jedna mysz to troszkę było pusto i przy okazji dodałam drugą jak zmieniałam napis :)

      Usuń
  6. Droga Modliszko
    Uważam że z lewej strony powinna zostać ta myszka aniołek.
    Zaś z prawej strony radziłabym dać jedną z tych 2 myszek widniejacych na nagłówku. Jeśli miałabym wybierać to umieściłabym tam myszkę która znajduje się po prawej stronie (po środku).
    Oczekuję na odpowiedź.
    Mysiola z TFM :)

    OdpowiedzUsuń