czwartek, 3 stycznia 2013

/room *baffbotballoon

Dzisiaj miałam więcej czasu, więc postanowiłam nadrobić zaległości z opisem pokoju gry /room *baffbotballoon



A więc. Ten pokój gry polega na dojściu do sera używając balonów. Lecz nie rozdaje ich szaman tylko sami je wytwarzamy. A jak ? Wystarczy będąc na tym roomie skoczyć w górę i nacisnąć szybko strzałkę w dół. Wtedy wyczarowuje się balonik i możemy polecieć w stronę sera. Jedynym kłopotem może być to, że gramy tam razem z graczami z innych krajów, więc trudno tam z kimś porozmawiać. Mapki są różne - czasem łatwe, ale zdarzają się też trudne. Trzeba mieć tutaj dużo wprawy aby dotrzeć jako pierwsza osoba do norki.

Pozdrawiam
Modliszka

10 komentarzy:

  1. O, wiedziałam o baffbocie, ale nie baffbocieballon, jakie jeszcze są tego typu minigierki? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze /room *shaman
      I był na polskim serverze room racing, ale aktualnie go nie ma - możliwe że coś zmieniają

      Usuń
  2. jeszcze jest baffbotffa, fight i parę innych, ale na dużo różnych roomów już nikt nie wchodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie działa...! Wpisuje i normalna mapa bitches.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak..
      Skopiowałem komendę z tytłu..

      Usuń
    2. To niemożliwe, ponieważ spróbowałam i też skopiowałam - wszystko działa :)

      Usuń
    3. Mi też nie działa :(

      Usuń
  4. Ten room jest fantastyczny ale jak ja byłam za pierwszym razem to nie w ogóle nie było polaków. Minus - są ogromne lagi ;_;. Rexoncia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ten room! Zebrałam na nim ponad 500 serków :)

    OdpowiedzUsuń