środa, 23 stycznia 2013

Nagłówki, ciąg dalszy

Tak, tak znowu będę Wam nudzić o nagłówkach. Cóż, muszę przyznać, że ostatnio bardzo dużo o nich pisałam, a wszystko przez ten konkurs na Blog Roku 2012. Już niedługo o nim napiszę, a prawdopodobnie stanie się to jutro. 
Ale teraz nie chodzi mi o to - chciałabym Wam ogłosić mini konkurs ! Na czym to będzie polegało ? Już piszę :

1. Osoby chętne mogą zrobić propozycję nagłówka na ten blog, ale musi na nim się znaleźć napis "Transformice PL Newsy i poradniki" i najlepiej ta myszka-anioł.
2. Aha i musi być duży, minimum wielkości aktualnego nagłówka na blogu (może być większy, jest opcja automatycznego pomniejszenia)
3. Nagłówki wrzucacie do internetu i tutaj na blogu w komentarzu wklejacie link do niego
4. Wrzucamy nagłówki do 24 stycznia, około godziny 15.00
5. Tego też dnia wybiorę 3 najładniejsze nagłówki (no chyba, że będzie mało osób z propozycjami nagłówków)
6. Ustawię wtedy ankietę z głosowaniem na te 3 nagłówki, potrwa to głosowanie do 25 stycznia (chyba, że wypadnie mi coś nieoczekiwanego to przesunie się to na 26 styczeń)
7. No i po głosowaniu nagłówek jeden z tych trzech, który uzyska najwięcej głosów w ankiecie ustawię na blogu.
8. Co do nagród jest to właśnie ustawienie tego zwycięskiego nagłówka na blogu, oraz na stronie bloga na Facebooku.

No dobrze - jedyne co mogę życzyć, to powodzenia ! Wiem, że dałam trochę mało czasu, ale chcę to zrobić szybko, gdyż niedługo zaczyna się ten konkurs na Blog Roku, co już mówiłam :)

Pozdrawiam
Modliszka


8 komentarzy:

  1. Zgłaszam się .

    Lecz link do nagłówka podam jutro .
    Mogłabyś polecić mój blog.
    Nazywa się : Transformice-i-ty.blogspot.pl
    Lub com ie pamiętam .

    Jak móiłam nagłówek zrobię jutro . Mam nadzieję że poczekasz pa .

    OdpowiedzUsuń
  2. http://img600.imageshack.us/img600/984/prozozycja.png

    Na tfm mam login Malezka
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ten okazał się za krótki więc mam nowy http://imageshack.us/f/802/nagwekdlamodliszkii.png/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oto mój nagłówek :http://i.imgur.com/eapnGz6.png

    Tomek~~

    OdpowiedzUsuń
  5. MASZ NA MNIE CZEKAC MODLISZKA DO 15 CZEKAJ A JA IDE ORBIC! JAK NIE POCZEKASZ TO SIE ZEZLOSZCZE ! ~ z poważaniem ciupek.
    ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LINK 1: http://s1254.beta.photobucket.com/user/Psiak200/media/Moje%20rysunki%20%20My%20Paintings/TTciupek_zps7ba0b822.png.html?sort=3&o=0
      LINK 2: http://img28.imageshack.us/img28/8157/ttciupek.png

      To jest praktycznie to samo , ale na innych serwerach ^^

      Usuń
    2. Napracowałam sie nad tym rusynkiem troche pozmienialam bo myslalam ze nie zdaze , i zaczelam rysowac style TFM mam nadzieje ze ci sie podoba :D

      Usuń