piątek, 4 stycznia 2013

Ciekawa komenda

Ostatnio zauważyłam ciekawą komendę w grze i postanowiłam dokładniej ją opisać. Komenda brzmi /debug
Wpiszcie ją sobie na czacie jeden raz. Zdziwicie się zaraz czemu nic się nie dzieje - jest tak ponieważ ona działa dopiero od następnej mapy. No i mamy kolejną mapkę, przykładowo taka :


Ciekawe, co nie ? Wszyscy mają na sobie kółko, a plansza jest jakby "obrysowana" innym kolorem. Wydaje mi się, że ta komenda ma pomagać w grze aby było mniej błędów - ale według mnie ona raczej pogarsza widoczność.


Więc nie polecam grania z tą komendą na roomie w którym jest dużo osób - gra się zacina. Aha i jeszcze jedno - aby wyłączyć, należy jeszcze raz wpisać komendę /debug i w kolejnej mapie będzie już normalnie.

Pozdrawiam
Modliszka


14 komentarzy:

  1. oooo.. no ciekawe, ciekawe :3

    OdpowiedzUsuń
  2. eeee tam lagi? XD u mnie nie ma... masz komp z drewna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No lagi są, np. na roomie *baffbotballoon
      Wejdź i zobacz ile tych kul tam będzie xD

      Usuń
  3. Oooo :D Xylotox jest sławny, jest na screenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A napisz jakis nowy post oki

    OdpowiedzUsuń
  5. Modliszko..A kiedy będzie ten event karnawałowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć - o eventach Twórcy Gry nigdy nie mówią przed czasem, wiec nie mam pojęcia kiedy on będzie niestety.

      Usuń
  6. Napiszesz i grze mitomice? proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napiszę, gdyż to jest można powiedzieć "prywatny serwer"

      Usuń
  7. Wiesz że ,,debug'' to nie jest do pomagania tylko: ,,Służy on do śledzenia przebiegu programów oraz do lokalizacji i usuwania usterek programowych".

    OdpowiedzUsuń
  8. Pff .. wiecie że tą komendą obsługują się wszyscy gracze ( Ci pro ). Myslicie ze dlaczego oni tak szybko mapy przechodza.... bo maja ta komende aktywna. Pozwala ona nam odkrywac wszystkie tajemnicze przejscia itp ;3

    OdpowiedzUsuń