poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Zapytaj Modliszkę

Postanowiłam zorganizować serię pytań i odpowiedzi - jeśli pomysł się przyjmie, może pojawią się kolejne zabawy tego typu. A więc o co tu chodzi? To proste - Wy zadajecie pytania, ja na nie odpowiadam. Każde pytanie zadajecie anonimowo, a możecie ich wysyłać wiele. Nie ma konkretnej kategorii - możecie nawet pytać o to jak nawozić ziemniaki na polu. Czas na przesyłanie Waszych pytań macie do 20 sierpnia tego roku, a przesyłamy je tutaj - klik. Gdy wybije data podana wyżej wybiorę paręnaście najciekawszych i odpowiem na nie na blogu. Mam nadzieję, że będziemy się razem dobrze bawić :P Liczę na Waszą kreatywność!







8 komentarzy:

  1. Modliszko, co najbardziej lubisz robić? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piszemy pytań pod postem, tylko w linku który podałam :p Jest zaznaczony, nawet napisałam "Klik" ^^"

      Usuń
  2. aaaaaa.. Oki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Modliszko, ale mi link nie chce się otworzyć. Napiszesz ten link?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://docs.google.com/forms/d/15FdbKa0aSwxWoXr2vW3fnDSZZp-5TAEo50BK5fqiPUg/viewform

      Usuń
  4. Modliszko, a jeśli niechcący przesłałam nie dokończoną odpowiedź to mogę przesłać pytanie jeszcze raz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Pisałam w poście - można wysyłać wiele pytań.

      Usuń
  5. Polecam ci ten link wstawić pod tekstem by był bardziej widoczny bo leniuchy jak ja to albo tego nie zauważą albo niechce im się tego czytać.^_^ xd

    OdpowiedzUsuń