czwartek, 6 sierpnia 2015

Event Powrót do szkoły 2015

Dzisiaj w grze pojawił się nowy event, tym razem związany ze szkołą. Naszym zadaniem jest zdobycie dobrych lub złych ocen na mapach specjalnych (pojawią się w ekwipunku), a następnie wymiana ich na przedmioty do ekwipunku, odznaki lub tytuły na innej mapce.

Jest dostępna nowa tapeta z gry, która jest widoczna również jako ekran logowania:



W sklepie pojawiły się nowe przedmioty wraz ze szkolnym futrem-mundurkiem oraz parę przecen m.in. na futro szopa pracza.


Nowe futerkowe odznaki już są dopisane tutaj - KLIK.
Jest sporo map eventowych, więc przedstawię je po kolei.
Na planszy z salą geograficzną naszym zadaniem jest kliknięcie w miejsce, gdzie występuje kraj, którego flaga wyświetli się na "tablicy":


Na "lekcji" wychowania fizycznego musimy wciskać odpowiednio strzałki w lewo i w prawo, żeby dostać dobrą ocenę.


Z kolei na mapie z tańcami trzeba klikać strzałki tak, jak są one wyrysowane na tablicy, zaczynając od górnej linii.


Ostatnią mapą jest pokój dyrektora. U niego właśnie możemy wymienić nasze oceny.


Odznaki:

x_57.png
Wymień za 50 ocen A
x_59.png
Wymień za 75 ocen A
x_58.png
Wymień za 100 ocen F

Tytuły:
Matołek - zdobądź 50 ocen  F
Pierwszy w klasie - zdobądź 10 ocen A
Mysz książkowa - zdobądź 30 ocen A
Student - zdobądź 250 ocen A

Przedmioty z ekwipunku:

Event Powrót do Szkoły 2015
kartka.jpg
Po użyciu nasza mysz rzuca zgniecionym papierem.
Event Powrót do Szkoły 2015
samolot.jpg
Po użyciu nasza mysz rzuca samolot z papieru.


32 komentarze:

  1. Czekałam na post od ciebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś jeszcze na mnie - takiego lenia czeka, haha :p

      Usuń
    2. Sory że to pytanie nie na miejscu ale kiedy konczy sie event szkolny ? w piatek wieczorem czy rano ?

      Usuń
  2. Ten event jak dla mnie jest najlepszy x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, byłabym wdzięczna gdyby ktoś powiedział mi ile trwa przecena tego futerka, bo teraz chwilowo nie mam dostępu do tfm. Co do eventu, wydaje się być fajny cx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szop pracz - ok. 10 dni
      Mundurek szkolny - ok. 55 dni

      Usuń
  4. Nawet jak ja wejde na tfm, to jest obrazek z wyprzedaza.

    ~Legixok

    OdpowiedzUsuń
  5. Super dzięki za pomoc
    Minecaga

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć narazie nic nie zdobyłem mam bana jeszccze na 29 godz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Modliszko kocham twojego bloga i uwielniam cie ale tytuły masz zle;/ Bo jak klikniesz na dyra to pisze ci że np.tytuł MATOŁEK(niw nieuk)jest za 50f a nie 25;) Wiem i szanuje że nie wiesz tego ale jak trafisz na tamtom mape to popraw ok?:D pozdrawiam cie modli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu je przetłumaczyli i nie zdążyłam tego zmienić :p

      Usuń
  8. Super blog. Mam jeszcze pytanie jak zdobyć zwykłe itemy np. selfie. Bo widziałam jak inne myszki zdobywali je w pokoju dyrektora. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma mapach eventowych zbiera się oceny, i te oceny może wymienić np. na spreje, title, odznakę trzeba podejść na krzesło do dyrektora i na niego kliknąć

      Usuń
  9. Hahah, już widzę tego Matołka u mnie. Rozpoznać flagę? A potem jeszcze pokazać kraj na mapie? Haha, nie. xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ciagle nie zdaje testu na biologii i na wf-ie
    :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak jakaś biologia? O.o

      Usuń
    2. Jezeli chodzi o flagi, to raczej geografia :p ja akurat na tej mapce zawsze mam 8/8 rozpoznanych flag :)

      Usuń
  11. Jak zdobyć rzeczy typu selfi czy inne takie? Bo widziałam jak inni je zdobywali :) Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U ,,dyrektora" mozesz wymienic oceny na ,, rzeczy typu selfie i inne takie". c;

      Usuń
  12. Modliszko (lub ktokolwiek :) wiecie może do którego dnia trwa event?

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej event bedzie trwał do końca przeceny futra-mundurka, ale 100% pewności nie ma, futerko będzie na przeceni do 18 września(no chyba, że ewentualnie sie pomyliłam w obliczeniach, ale kazdy moze sie pomylic wiec najlepiej sobie to przeliczyc samemu c;)
    Pozdrawiam Ru.

    OdpowiedzUsuń
  14. hej ostatnio jak grałam zobaczyłam nową mapke nazywa sie "indian indepedence day"
    chociaż niewie czy to event

    OdpowiedzUsuń
  15. Co ile jest mapa dyrektora?

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy kończy się ten event i kiedy (i jaki) będzie następny?BŁAGAM ODPOWIEDZ!!:(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kończy się za około 8 dni. Nie wiadomo co będzie później, ale prawdopodobnie Halloween.

      Usuń
  17. Ciekawe, co będzie na Halloween, jakie wyprzedaże. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę mam kłopoty w mapce z tańcem, bo normalnie nie nadąrząm za strzałkami, na w-fie jest o wiele gorzej, bo nie radzę sobie z tymi kulami, a na geografii bardzo dobrze mi idzie, dzięki ściądze. :)

    P.S. Pozdrawiam serdecznie komentatorów bloga i Modliszkę bardzo cieplutko. :)


    -Legixok

    OdpowiedzUsuń
  19. zapomniałaś o jednej odznace ( możesz zobaczyć ja na forum ) jest u dyrektora
    ~resgyvf
    klawy blog modliszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten post jest z 2015 roku XD. Wtedy nie było odznaki z 2016 :P

      Usuń