piątek, 21 sierpnia 2015

Zapytaj Modliszkę - Odpowiedzi

Otrzymałam od Was przeróżne  pytania i postanowiłam odpowiedzieć  na 10 z nich. Jeśli kiedyś zrobię drugą edycję, prawdopodobnie znowu wybiorę ich tyle co teraz. A oto i one!


Pytanie - Próbowałaś się zastanowić nad sensem życie pod kątem 45 stopni? 
Odpowiedź - Tak, ale wtedy wszystko było takie jakieś krzywe :(

Pytanie - Modliszka, ile przysłano ci tych pytań???:P
Odpowiedź - Mniej więcej sto, ale wszystkie dałam radę przeczytać.

Pytanie - Modliszko gdy przewracalem siano to cie widziałem  ale mama machnął widłami i  nw czy cie tylko odgonila czy żyjesz    to jak żyjesz ? 
Odpowiedź - Udało mi się uciec, ukryłam się w krzakach.

Pytanie - Czy Twoja popularność przeszkadza Ci w codziennej grze, czy też w znajomościach?
Odpowiedź - Czasami owszem, ale zdążyłam się przyzwyczaić do odpowiadania  na wiele pytań i powiem, że teraz sprawia mi to przyjemność. 

Pytanie - Czy wyślesz swoje zdjęcie z cosplay?
Odpowiedź - Nie pokażę go tutaj. Może je zobaczycie jeśli uda mi się coś wygrać. Może.

Pytanie - Co cie zainspirowało do stworzenia bloga?Oraz dlaczego swoje konto na tfm nazwałas modliszka?;)
Odpowiedź - Kiedyś za czasów chodzenia do szkoły podstawowej prowadziłam blog o pewnej bajce. Gdy zaczęłam grać w myszy odezwała się we mnie chęć ponownego spróbowania swoich sił w blogowaniu. I tak się tu znalazłam.  Co do nazwy konta - dawniej posiadałam modliszkę. Kiedy rejestrowałam się w grze, uznałam, że "Modliszka" to świetny nick.  Zdania nie zmieniłam - moja nazwa dalej mi się podoba. :)

Pytanie - czy gdy chodiłaś od 1 do 3 kl juz ogłądałaś horrory?
Odpowiedź - Nie, nie oglądałam. Prawdę mówiąc nigdy nie obejrzałam żadnego. Jakoś mnie nie kręcą.

Pytanie - Dlaczego Ferreroleniuch nie pisze postów na blogu? :D
Odpowiedź - Bo to leniuch!

Pytanie - Czy grasz dla statów na TFM? Pytam, bo kiedyś widziałam, jak zepsułaś st i się zabiłaś...
Odpowiedź - Raczej nie. Bardziej gram dla przyjemności. Statystyki powiększają się tylko tak "przy okazji". Czasami się zabijam, gdy jestem zbyt leniwa by iść po ser, albo gdy z kimś piszę.

Pytanie - Jacy są Twoi najstarsi myszkowi znajomi?
Odpowiedź - Ferreromouse, Atmosja, Deferdenaa i wiele innych osób.

4 komentarze:

  1. A wejmiesz moje pytanie nastepnym razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem (o ile takowy będzie) pojawi się nowy formularz z dodawaniem pytan i nie wiem, które wybiorę. Nic nikomu obiecać nie mogę. :P

      Usuń
  2. Hahaha! Yes! Drugie pytanie od góry jest MOJE! (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    OdpowiedzUsuń