czwartek, 10 lipca 2014

Odznaki i tytuły z Eventu Letniego (Rybnego) 2014

No, już coś załapałam i mogę wypisać wszystkie (chyba, że coś nowego dojdzie) odznaki:


 - kup futro żyrafy (to akurat odznaka nieeventowa, ale doszła teraz to ją dopiszę)
 - znajdź wszystkie relikty z literą H
 - znajdź wszystkie relikty z literą E
 - zbierz wszystkie grupy reliktów

Oraz tytuły:

«All Aboard» - Znajdź wszystkie relikty z literą A
«Best Trainer» - Znajdź wszystkie relikty z literą B
«Indiana Mouse» - Znajdź wszystkie relikty z literą C
«What the Fish» - Znajdź wszystkie relikty z literą D
«Fromagic» - Znajdź wszystkie relikty z literą F
«Yeeehaaaa!» - Znajdź wszystkie relikty z literą G
«herp derp» - Znajdź wszystkie relikty z literą I
«Captain Nemouse» - Znajdź wszystkie relikty z literą J
«Tonnerre de Brest» - Przejdź raz mapę eventową ze statkiem

Zaraz to wszystko przekopiuję z posta i wkleję do spisu. Jak tam Wam idzie? Ułożyliście już jakąś układankę? Bo mi jeszcze się nie udało :)

Pozdrawiam
Modliszka




19 komentarzy:

  1. Modliszko, mam pytanie. Jeśli rok temu przeszłam mapkę ze statkiem, to w tym roku już nie dostanę tego tytułu z gwiazdką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem właśnie :/
      Te tytuły eventowe z gwiazdkami są jakoś dziwnie zrobione. Pamiętam, że raz gwiazdki się usunęły kiedyś tam. Jedynymi "stałymi" gwiazdkami póki co są chyba tylko te od bootcampów, które pojawiają się po 1000+ bootcampie.

      Usuń
  2. Mam pytanie z innej beczki x3 Bo chcę kupić przedmiot za truskawki, ale nie wiem czy od razu będzie miał kolorowanie :/ Chodzi mi o to że jak go kupie to będzie miał kolorowanie i nie będę musiała płacić 20 truskawek .. Bo moja przyjaciółka kupiła coś za truskawki i miała kolorowanie *^* I nie wiem czy ja też będę tak mieć ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będziesz miała kolorowania, póki go nie wykupisz. Najpierw należy kupić dany przedmiot, a następnie przejść do zmieniania jego kolorów ^^' A przyjaciółka? Może kliknęła przypadkiem kolorowanie (kupiła je) i nawet o tym nie wiedziała :D Sama z ciekawości coś kupiłam za truskawki (tak, żeby mieć na 100% pewność) i żadnego wykupionego kolorowania nie miałam :D

      Usuń
    2. Z serii: Nagle znów zjawia się Ferreromouse na blogu XD

      Usuń
  3. Ja mam wszystkie C, dostałam title Indiana Mouse i Włóczykij :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zebrałam J1-10 i dostałam tytuł Wędkarz i Capitan Nemouse.. I potem był event i nagle zobaczyłam że w ekwipunku mam jakiś taki statek podwodny :o Skąd to jest?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za zebranie 10-u elementów dostaje się nowy z numerem jedenastym - taka niespodzianka :D

      Usuń
    2. Jest to naprawdopodobniej J11, czyli pełny relikt. Jeen relikt składa się z 10 części :)

      Usuń
  5. Zebrałam 1 grupę xd
    Dostałam A11 :o Nie można się nim wymienić :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już mam odznakę za E i za niedługo będę mieć I i C.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam wszystko z tego eventu )anusiaks

    OdpowiedzUsuń
  8. Zebrałam wszystko. XD
    ~Ijulkisa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dopiero dzisiaj zdobyłam tytuł za relikty G. Juz niedługo zdobęde relikty I. Na razie mam 59/100 kawałki wiec i tak duzo :P Czokolad

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże ja nie zdobędę wszystkich reliktów do 1 września

    OdpowiedzUsuń